پاسخگویی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در مرکز سامد استانداری +تصاویر

خورنا – مدیر مرکز سامد گفت : آموزش و پرورش از ارکان اساسی پیشرفت و توسعه هرجامعه ایمی باشد . کما اینکه می بینیم جوامع توسعه یافته ای از نظام آموزشی قوی برخوردارند. لذا تقویت نظام آموزشی در ا ستان، موجب توسعه پایدار خوزستان خواهد شد.

کیامرث حاجی زاده ادامه داد: با نزدیک شدن به فصل مدارس و تعداد قابل توجهی از درخواست های مردمی مرتبط با سازمان آموزش و پرورش استان، حضور مجدد جناب آقای تقی زاده مدیر کل محترم آموزش و پرورش در این مرکز ضروری به نظر رسید

وی ادامه داد: تعداد بسیاری از درخواستها با موضوع انتقال محل خدمت معلمین عزیز می باشد که با دستور مدیر کل محترم سازمان، حل شد.

مرکز سامد مانند هر دوشنبه، روز شلوغی را سپری نمود و علاوه بر ملاقات شوندگان مهندس حاجی زاده مدیر مرکز سامد و مدیرکل آموزش و پرورش استان، مراجعین حاج آقا ذراتی مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز در مرکز سامد حضور داشتند و توانستند مشکلات و مسائل خود را پیگیری نمایند.

محمد تقی زاده در گفتگو با پایگاه خبری استانداری پیرامون بحث انتقال محل خدمت پرسنل آموزش و پرورش استان بیان کرد: همانطور که می دانید حوزه آموزش و پرورش بسیار گسترده است و نزدیک به ۶هزار نفر از پرسنل، متقاضی انتقال محل خدمت هستند که به معنای عدم رضایت لازم از محل تدریس و تقاضای انتقال از محل فعلی به محل مورد نظر است.IMG_5826

در ادامه گفت: معمولا متقاضی درخواست انتقال محل خدمت به مرکز استان هستند و این در شرایطی است که استان ، در مناطق دور افتاده با کمبود نیرو و در اهواز با مشکل نیرو انسانی مازاد مواجه است، بنابراین تعادل به شکلی باید ایجاد شود آید که هم مشکلات سازمان حل شود و هم مشکل همکار.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص حل مشکل انتقال محل خدمت حق التدریسان افزود: اعلام کردم اگر مبدا با حق التدریس مشکلش حل شود و مقصد هم حق التدریس نیاز را نیاز داشته باشد انتقال صورت می پذیرد و ضرورتی ندارد که حق التدریس در آن منطقه بماند. با این اقدام بسیاری از همکاران بر خلاف سال گذشته توانستند منتقل شوند.IMG_5964

تقی زاده در پاسخ به سوال نحوه اجرایی شدن طرح پارکینگ مدارس اظهار کرد: این طرح خوبی است که استاندار محترم دستور فرمودند، لذا هماهنگی لازم جهت مدارسی که نزدیک به مبادی اصلی هستند صورت پذیرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان توضیحاتی در باب اهمیت ارتباط خانواده و مدارس جهت رشد کیفی آموزش و پرورش گفت: ما تمامی شرایط مناسب برای بازگشایی مدارس را بوجود آوردیم و انتظار داریم که خانواده ها نسبت به مساله آموزش و پرورش، مشکلات، چالشها و آسیب های آن حساس باشند. در واقع باید اولیا دانش اموز و مدارس در کنار هم باشند تا بتوانیم یک مدرسه خوب داشته باشیم.

وی نکته مهم در ارتقا سطح آموزش و پرورش استان را همکاری مسئولین دانست و گفت : درگیر شدن ذهن مسئولین، فرمانداران، شهرداران، بخشداران و همه عوامل اداری که بتوانند به نوعی نسبت به مساله آموزش و پرورش است کمک کنند راهگشا می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *