پیاده رو سازی وهمسان سازی پیاده روها از اولویت های شهرداری بندرماهشهر بندرماهشهر است

خورنا – مهندس غلامحسین کمایی با اعلام این خبر افزود : کار همسان سازی پیاده روهای خیابان ها بمنظور تسهیل در رفت و آمد عابران پیاده، بویژه تردد سالمندان ، کودکان و روشندلان و همچنین زیباسازی منظر شهری ، توسط شهرداری در حال انجام است.

شهردار بندرماهشهر: با اعلام این خبرکه هم اکنون کار کفپوش گذاری در نقاطی از شهر و شهرکها در حال انجام است گفت : کار پیاده روسازی خیابان آیت الله طالقانی به مساحت ۶۵۰۰ مترمربع و باصرف هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به اتمام رسید که هم زمان با پروژه های هفته دولت به بهره برداری رسید .

مهندس کمایی افزود : قبل از کفپوش گذاری کار تخریب پیاده رو قدیمی و جدول گذاری و همسطح سازی پباده رو انجام می شود و به منظور سهولت حرکت روشندلان عزیز نیز بخشی از کفپوش ها جهت راهنمایی آنها، علامت گذاری شده اند.

شهرداربندرماهشهربابیان اینکه عملیات پیاده رو سازی خیابان خرمشهر آغاز شده است عنوان کرد: در نظر داریم،عملیات همسان سازی و کفپوش گذاری کلیه خیابان های اصلی و پرتردد شهر را به مرور و بنا بر میزان اعتبار اجرایی نماییم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ali اینقدر دزدی توی این شهر هست .ک حالمون داره بهم میخوره از این شهر ی بیمارستان مجهز و تمیز نداریم .یکی هست اونم قصاب خانه بهش میگن .ی دندون درد ک داشته باشی بعدی امپدل باید بفرستنت سردخونه .
  • حسین لارقل پیاده رو که دارید