پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی مهندسی عمران از مهر ۹۴ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر

خورنا -سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر از تصویب رشته کارشناسی مهندس عمران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و پذیرش دانشجو در این رشته تحصیلی از مهر ۹۵-۹۴ در مقطع کارشناسی پیوسته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، دکتر مازیار نوعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با اشاره به تصویب رشته کارشناسی مهندسی عمران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر از مهر ۹۴ و از طریق سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در رشته کارشناسی مهندسی عمران دانشجو می پذیرد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر گفت: داوطلبان جهت ثبت نام می توانند به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه نموده و با تهیه کارت اعتباری ثبت نام خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند و کد رهگیری ثبت نام را دریافت و در زمان ثبت نام نهایی به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه و با تحویل مدارک ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.
دکتر نوعی با اشاره به این که زمان ثبت نام حضوری از متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اعلام خواهد شد، گفت: از نیمسال تحصیلی مهر ۹۴ کلاس های درسی رشته های مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در این واحد دانشگاهی در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *