با هنرمندی گروه نمایش اریترین با نمایش آسا

عناوین برتر دهمین جشنواره تئاتر رضوی به خوزستان رسید

خورنا – هنرمندان اندیمشکی گروه نمایش اریترین با نمایش آسا در دهمین جشنواره تئاتر رضوی که در بجنورد برگزار شد موفق به کسب عناوین برتر شدند.

به گزارش اندیمشک پرس ؛ در این جشنواره آرش خوشنام به خاطر آهنگ نمایش آسا از اندیمشک موفق به کسب دیپلم افتخار این جشنواره شد.

همچنین کسب رتبه سوم بازیگری مرد توسط محسن خدادادی و کسب رتبه دوم این جشنواره توسط سارا مشعل و مهرنوش برلیان هر دو از نمایش آسا از دیگر موفقیت های هنرمندان اندیمشکی در این جشنواره بود.

در بخش نمایشنامه نویسی نیز ضمن کسب عنوان سوم ، با لوح قدردانی از مهدی آشوغ نویسنده نمایش آسا تقدیر شد.

محسن خدادادی، محمد لهراسبی، شکوفه جودکی، سارا مشعل و مهرنوش برلیان به عنوان بازیگر و آرش خوشنام ؛ آهنگساز و رضا خدادادی و وحید عشیری به عنوان نوازندگان این گروه هنری را در این جشنواره همراهی کردند.

نمایش آسا با نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ تنها نماینده نمایش خوزستان در این جشنواره بین المللی شرکت کرد.

دهمین جشنواره تئاتر رضوی که از ۲۵تا ۲۹ مردادماه در بجنورد جریان داشت بامداد روز جمعه با معرفی برترین ها به کار خود خاتمه داد.

لازم به ذکر است که این گروه نمایشی که تنها گروه استان خوزستان و اندیمشک در این جشنواره بود با دستان خالی و بدون هیچ کمک از نهادی خاص در اندیمشک به این جشنواره اعزام شد و تمامی هزینه های این سفر بر دوش بچه های این گروه نمایش افتخار آفرین بود.