هم‌اندیشی پلیس خوزستان و معتمدین طوایف در ۱۰ شهرستان

خورنا – جانشین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان بر تاثیرگذاری نقش بزرگان و معتمدین طوایف در پیشگیری از معضلات اجتماعی جامعه تاکید کرد.

سرگرد حکیم عبدالهی، اظهار کرد: در راستای تدابیر فرماندهی انتظامی خوزستان و به منظور استفاده از توان و ظرفیت سران عشایر، روسای اقوام و طوایف، معتمدین، نخبگان فرهنگی، افراد سرشناس و متنفذین اجتماعی در تامین نظم و امنیت مشاوره و کمک به برنامه‌های ناجا، برگزاری نشست‌هایی با حضور معتمدین در ۱۰ شهرستان استان خوزستان برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی معتمدین و متنفذین اجتماعی شهرستان دزفول با پلیس ادامه داد: دزفول اولین شهرستان میزبان در این برنامه بود که مورد استقبال مسئولان سیاسی، قضایی و مردم شهرستان قرار گرفت. در این نشست معاون اجتماعی و سرهنگ حیدری، سرپرست پلیس امنیت در این نشست حضور داشتند و اهداف این نشست را تبیین کردند.

مدیر روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان افزود: یکی از اهداف این طرح، دریافت نظرات و پیشنهادات و مطالبات در جهت تامین امنیت مطلوب برای جامعه است. استفاده از ظرفیت و توان بزرگان و معتمدین طوایف در این زمینه می‌تواند پلیس را در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و تامین نظم و امنیت کمک کند.

عبدالهی اظهار کرد: پس از برگزاری این نشست‌ها در ۱۰ شهرستان، به منظور تجلیل از نقش روسا و بزرگان اقوام و طوایف و معتمدین و متنفذین اجتماعی، همایشی استانی با حضور مسئولان استانی و کشوری در اهواز برگزار خواهد شد.