کمبودها و نقصان های مطروحه از سوی دستگاههای رامشیر، رافع مسئولیت در زمان بحران نمی باشد

خورنا – فرماندار رامشیر تاکید کرد: مدیران شهرستان در زمان بحران با تعصب و جدیت  بیشتری عمل کنند و کمبودها و نقصان های مطروحه از سوی دستگاهها رافع مسئولیت در زمان بحران نمی باشد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر  صبح امروز(شنبه) جلسه کمیته بحران شهرستان با حضور فرماندار و اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار در ابتدا  ضمن خیر مقدم به حاضرین ، هدف از تشکیل جلسه را بررسی  عملکرد دستگاهها و همچنین  خسارات ناشی  از طوفان گرد وغبار که در  مورخ ۱۵/۵/۹۴ در شهرستان به وقوع پیوست عنوان کرد.

سعید فیوضی ضمن تشکر از اقدامات دستگاهها  و سازمانهای عضو کمیته بحران اظهار داشت: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران  و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار می باشد .

وی با بیان اینکه در بحران اخیر عملکرد برخی از مدیران شهرستان رضایت بخش نبود تاکید نمود:در هنگام بروز چنین اتفاقاتی علاوه بر وظیفه سازمانی ،وظیفه اخلاقی ایجاب می کند که  با تعصب و جدیت  بیشتری وارد عمل شوند و کمبودها و نقصان های مطروحه از سوی ادارات و دستگاهها  رافع مسئولیت در زمان بحران نمی باشد و با دستگاه خاطی برخورد خواهد شد.

فیوضی ضمن تقدیر از مدیریت و پرسنل اداره برق شهرستان گفت: در زمان بروز حادثه و موارد مشابه کلیه دستگاهها  باید در جهت حل بحران کمک کنند.

وی در پایان تاکید نمود: همه دستگاههای اجرایی می بایست آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی  داشته باشند و با یکدیگر  همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا در هنگام بروز حوادث ،بحران صورت گرفته را به خوبی مدیریت کنند.