بخشدار مرکزی از افتتاح فضای ورزشی در دو روستای هندیجان خبر داد

خورنا -خورنا-یونس عبادی- بخشدار مرکزی هندیجان از  احداث  فضای سبز و ورزشی روستای چم مراد و چم کلگه در هفته دولت خبر داد.

بهنام خضعلی بخشدار مرکزی شهرستان هندیجان در گفتگو با یونس عبادی خبرنگارورزشی خورنا اظهارکرد:احداث فضای سبزورزشی در دو روستای چم مراد و چم کلگه از جمله برنامه های هفته دولت در بخش مرکزی شهرستان هندیجان است که برای رفاه و آسایش و تفریح خانواده های روستایی احداث می شود.

وی افزود:فضای سبز ورزشی روستای چم مراد درفضای ۱۰۰۰مترمربع و احداث وفضای سبز ورزشی روستای چم کلگه با مساحت ۴۵۰۰ متر  با تمامی وسایل بازی و روشنایی فضای سبز به بهره برداری خواهد رسید.

خضعلی عدم فضای ورزشی مناسب را از مشکلات جوانان روستایی عنوان کرد و افزود: جوانان روستاها مانند جوانان شهر نیازمند فضای ورزشی و تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت هستند که متاسفانه این فضا به اندازه کافی در روستاها وجود ندا‌رد.

بخشدار مرکزی هندیجان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری دهیاران و اعضای شورای های اسلامی  روستاهای هندیجان اضافه کرد:در راستای سیاست های دولت تدبیروامید تعامل خوبی بین بخشداری و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها وجود دارد و همین همدلی موجب فعالیت‌های عمرانی و اجرای طرح‌های هادی در روستاها شده است.