جلسه شورای ورزش هندیجان بدون حضور مدیران برگزار شد!

خورنا -خورنا-یونس عبادی جلسه ی شورای ورزش هندیجان بدون حضور فرماندار بعنوان رییس شورای ورزش و مدیران برخی ادارات برگزار شد.

به گزارش یونس عبادی خبرنگار ورزشی خورنا جلسه شورای ورزش هندیجان  با حضور امیرعلی توسلی معاون فرماندار،بهنام خزعلی بخشدار مرکزی,معجزی بخشدارچم خلف عیسی,خانم خسروی از اعضای شورای شهر، اصل محمدی زاده مسئول اداره ورزش و جوانان که میزبانی جلسه را بر عهده داشت و تنها مدیران ادارات جهاد کشاورزی- بهداشت و محیط- مسکن و شهرسازی و صنعت و معدن  همچنین روئسای هیئت های ورزشی شهرستان در فرمانداری هندیجان برگزار شد.

نکته جالب و قابل بحث جلسه شورای  ورزش هندیجان که  باید با حضور فرماندار بعنوان رییس شورای ورزش و اعضای اصلی که مدیران ادارات شهرستان هستند برگزار شود اما تنها مدیران چهار اداره حضور داشتند و بقیه ادارات نمایندگان خود را فرستاده بودند..در حالی که مسوولان بر سلامت جسم و روح مردم تاکید دارند و هر روز بر تعداد بیماران سرطانی, قلب و عروقی افزوده می شود، اما مشخص نیست چرا نسبت به موضوع ورزش و جوانان اینقدر کم توجهی صورت می گیرد.

به راستی مشکل کار کجاست که جلسات شورای ورزش شهرستان هندیجان همیشه بدون خروجی و بدون اعضای اصلی برگزار می شود. چه کسی باید پاسخ گو باشد؟! در این جلسه چطور مصوبات و بخشنامه ها بدون حضور رییس شورای  ورزش تصویب و قابل اجراست؟!!!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *