شورای آموزش و پرورش رامشیر با موضوع پروژه مهر برگزار شد

خورنا – صبح امروز پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار و با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

درابتدا علی عساکره مدیریت آموزش و پرورش رامشیر با تشکر از حضور مدعوین، در خصوص مشکلات و معضلات مدارس آموزش و پرورش صحبت کرد و در راستای اجرای پروژه مهر مساعدت تمامی مسئولین را خواستار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سطح شهرستان ۵۱ کلاس سواد آموزی جهت ریشه کن کردن بیسوادی تشکیل شده اند خواستار همکاری ادارات شهرستان در معرفی افراد بیسواد و همچنین حتی الامکان تشکیل کلاس های سواد آموزی برای آنان شد.

در ادامه اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختندو در پایان، سعید فیوضی فرماندار شهرستان رامشیر با تبریک ولادت  حضرت معصومه (س)  و روز دختران ،با  جمع بندی صحبت های مسئولین  به اهمیت پروژه مهر   اشاره نمود و حل مشکلات و معضلات آن را وظیفه تمامی مسئولین دانست.

وی در ادمه اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار محترم در خصوص پروژه مهر ،تمام دستگاههای اجرایی  در اجرای هرچه بهتر پروژه مهر همکاری و مشارکت نمایند و فعالیت های خود را در شهریور ماه به نحو احسنت انجام دهند.

فیوضی تاکید نمود: برگزاری جلسات کمیته پشتیبانی سواد آموزی نیز می بایست بطور منظم  انجام شود و با پیگیری مشکلات موجود تا دست یابی به موفقیت اقدامات لازم انجام شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *