پیام مشترک رئیس شورا و شهردار بندرماهشهر بمناسبت ۲۶ مرداد روز ورود آزادگان به میهن اسلامی

خورنا – رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار بندرماهشهر بمناسبت ۲۶ مرداد روز ورود آزادگان به میهن اسلامی در پیامی این روز را گرامی داشتند.

بسمه تعالی
۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین سرو قامتان همیشه جاوید، آزادگان سرافراز آن اسوه‌های عشق و ایثار و صبر وبردباری را به میهن اسلامیمان گرامی می‌داریم.
ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت ومشقت بار اسارت ، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند واستوارنمود تا به وجود فرزندان خود افتخار نماید.
ملت شریف ایران به داشتن شما سرافرازان ویوسف سیرتان ،شما راویان سالهای اسارت و غربت می بالد وخود  را مدیون گذشت و ایثار وصف ناپذیرتان می‌داند و ما نیز مفتخریم به خدمت به شما راست قامتان عرصه جهاد و ایثار.شما آزادگان عزیزی که با استعانت وتوسل مشق صبوری نگاشتید وپایمردی را بضاعت خویش قرار دادید. خداوند رنجها وسختی های شمارادر دوران اسارت ذخیره آخرت قرار دهد انشاالله .
ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای معزز و از جمله شهدای معظم آزاده، این روز را به تمامی آزادگان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق و سلامتی برای همه این عزیزان وخانواده های محترم و صبورشان مسئلت می نمائیم .

۲۶ مرداد۱۳۹۴
قدرت الله سلطانی رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر
غلامحسین کمایی شهرداربندرماهشهر

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *