برگزاری اولین جلسه شورای عالی بسیج ادارات شهرستان ماهشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر

خورنا -اولین جلسه شورای عالی بسیج ادارات شهرستان ماهشهر با حضور اعضای این شورا و به میزبانی پایگاه خاتم الانبیاء بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، در این جلسه دکتر مازیار نوعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه جایگاه شورای عالی بسیج شهرستان را بسیار مهم و حیاتی خواندند و گفت: این شورا می تواند در ارتقای جایگاه ادارات و سازمان های شهرستان در ابعاد گوناگون و توجه به مسائل مختلف نقشی اساسی داشته باشد.
در ادامه این جلسه مجتبی عساکره فرمانده بسیج ادارات شهرستان ماهشهر ضمن تشکر از حضور مدعوین در این جلسه، دستورالعمل مربوط به انتخاب رئیس و نایب رئیس شورای عالی بسیج ادارات شهرستان را قرائت و مقررات و اهم فعالیت های آن را برای حاضرین تشریح نمود.
پس از آن اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در این خصوص و اولویت هایی که بایستی در ادارات و سازمان ها مورد توجه قرار گیرد پرداختند.
در پایان جلسه انتخابات رئیس و نایب رئیس شورای عالی بسیج ادارات شهرستان ماهشهر برگزار گردید که عمادالدین آتش پنجه از پایگاه مقاومت خاتم الانبیاء بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان رئیس و محمد سبکبار از پایگاه مقاومت بسیج کارکنان ناحیه برق جنوب شرق به عنوان نایب رئیس شورای عالی بسیج ادارات شهرستان ماهشهر انتخاب شدند.