کیانوش راد خطاب به آیه الله موسوی جزایری: مواظب دوستان نادان خود باشید

خورنا- محمد کیانوش راد در واکتش به سخنان امام جمعه موقت اهواز گفت :  واقعا جای تاسف است که جایگاه نماز جمعه بدست برخی افراد با سوابق خاص بیفتد.  این آقای مساله دار امروز در مورد هاشمی رفسنجانی سخن می گوید . کاشکی حداقل عرضه ساختن فیلم هالیودی هم می داشتید.

به گزارش خورنا، وی ادامه داد: افتضاح شما در ایفای نقش در فیلم بالیودی  عصر انتظار ، به کارگردانی باند  کسانی که بقول اصول گرایان واقعی ، جریان انحرافی نامیده شدند از یاد مردم نجیب خوزستان فراموش نشده است.

کیانوش راد گفت: حمایت های افراطی و ساختن بازیگری در نقش فیلم بالیودی جزیی از افتخارات برخی مدعیان افراطی اصول گرایی است.

نماینده اهواز در مجلس ششم اطهار کرد: به تازه به دوران رسیده ها در هر لباس و هر جایگاهی یادآوری میکنیم که این انقلاب بدون هاشمی ، شناخته نخواهد شد. هاشمی سند اعتبار بسیاری از افراد و شخصیت های انقلاب اسلامی در سطوح مختلف است.

کیانوش راد بیان کرد: امام جمعه محترم اهواز آیه الله جزایری مواظب دوستان نادان خود باشند . ایشان نباید اجازه حضور برخی وابستگان به جریان انحرافی و جریان افراطی را پیرامون خود را در نمازجمعه بدهد.

وی گفت: هوادارن اصیل انقلاب اسلامی نیک بدانند ، پس از هاشمی رفسنجانی نوبت تخریب به آنها خواهد رسید  امروز زیرعبای شما و فردا بر علیه شما خواهند بود.

کیانوش راد اظهار کرد: مردم  قدر دولت اعتدال و قدر مجاهدت های تیم مذاکره کننده را خواهند دانست. حضرت آقای موسوی جزایزی چگونه اجازه می دهند ، بر خلاف نظر صریح  مقام رهبری ، آنهم از تریبون نماز جمعه بر علیه دولت و تیم مذاکره کننده ، یاوسرایی شود.

وی بیان داشت: بله مردم از سیاست های دولت نابودگر ، خسته شده اند. نگاهی به رای مردم در انتخاب روحانی ، گویای نه گفتن مردم به سیاست های دولت قبل در مساله هسته ای است.  بهتر است در نماز جمعه ، گویندگان تقوا ، تقوا را در عمل به مردم بیاموزند .

والسلام علی من التبع الهدی

جمعه ٢٣ مرداد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس دم کیانوش راد گرم ناز نفست مرد راست گفتی و درست این حضرات باید جل و پلاس خود را از خوزستان جمع کنند و بروند...... این ها سالهاست که باعث عقب افتادگی و فلاکت خوزستان شده اند.......دیگر بس است بخدا بس است دیگر هرگز به این ها اجازه ظهور نخواهیم داد......
  • ناشناس احسنت بر تو احسنت.........
  • ناشناس خخخخخخخخخ
  • آرش شما بفکر استان خوزستان باشید و حالا که نزدیک انتخابات شده اینقدر مانور ندین. البته از حزب مخالف شماهم خیری ندیدیم.