رییس مرکز بهداشت اندیمشک در گفت و گو با خورنا:

طرح ارتقای سلامت جامعه در اندیمشک اجرا شد

خورنا – رییس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: با هدف توسعه به بستر سلامت عمومی و گسترش خدمات حوزه بهداشت عمومی، طرح ارتقای سلامت جامعه در اندیمشک اجرا شد.

فریدون کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک، اظهار داشت: شهروندان باید در هنگام خرید محصولات خود به تاریخ مصرف کالا و همچنین برچسب تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول های خریداری شده توجه جدی داشته باشند.

وی گفت: عدم توجه به رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان، زمینه افزایش بیماری‌ ها را در سطح جامعه تقویت می‌کند.

رییس مرکز بهداشت اندیمشک عنوان کرد: با هدف توسعه بستر سلامت عمومی وگسترش خدمات و شاخص های حوزه بهداشت عمومی، طرح ارتقای سلامت جامعه دراندیمشک توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان، آغاز و به اجرا رسیده است.

وی افزود: با اجرای این طرح بازرسان و کارشناسان محیط مرکز بهداشت اندیمشک به صورت مستمر از واحدهای صنفی و تولید و توزیع مواد غذایی در‌ شهرستان بازدید و بازرسی به عمل آورده اند.

کاظمی بیان کرد: با اجرای این طرح بیش از ۸۷ کیلو مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از فروشندگان مواد غذایی در شهرستان، کشف و معدوم شد.

وی گفت: در راستای ارتقای سلامت جامعه و همچنین از آنجایی که موضوع توزیع و مصرف مواد غذایی، با سلامت همه شهروندان ارتباط مستقیم دارد بازرسی‌های شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با محوریت تولید و توزیع موادغذایی در سطح شهرستان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/