محور بندر امام – ماهشهر بیشترین تردد وسایط نقلیه را در خوزستان دارد

خورنا – مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان گفت: محور بندر امام خمینی(ره) – ماهشهر در بین محورهای ارتباطی استان بیشترین میزان تردد وسایط نقلیه را به خود اختصاص داده است.

مسعود مصدقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خورنا با اشاره به ثبت ۲۸میلیون و ۴۴۳هزار و ۶۱۰تردد از ابتدای امسال تا پایان مرداد افزود: بیشترین میزان تردد با دو میلیون و ۴۰۰هزار وسیله نقلیه مربوط به محور بندر امام – ماهشهر بود.

وی اظهار کرد: تردد وسایط نقلیه در استان خوزستان در ۱۷ محور دارای ترددشمار به صورت رفت و برگشت ثبت می شود که میزان ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱درصد رشد نشان می دهد.

مصدقی با اشاره به حجم عمده حمل و نقل خوزستان در بخش جاده ای گفت: ۱۲درصد از مجموع ترددها مربوط به وسایط نقلیه سنگین است.

وی نقش خوزستان در حمل و نقل جاده ای را حائز اهمیت برشمرد و گفت: استان خوزستان با دارا بودن پایانه های مرزی و بنادر بزرگ و کوچک مسیر تردد انواع وسایط نقلیه سنگین است که توسط این وسایط انواع کالاها به داخل و خارج از کشور هدایت می شوند.

مصدقی همچنین با اشاره به فعالیت ۱۴۷شرکت و موسسه مسافری در خوزستان اظهار کرد: در مدت مزبور دو میلیون و ۶۵۰هزار نفر مسافر توسط ۳۱۲هزار دستگاه وسیله حمل و نقل عمومی جابجا شده اند.

محور بندر امام – ماهشهر به دلیل وجود بندر امام خمینی(ره) یکی از محورهای مهم و راهبردی کشور و خوزستان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کعبی با سلام خورنای عزیز درسته که جاده مذکور پر ترددترین جاده های استان می باشد ولی چندین سال است که سیستم روشنایی جاده به صورت کلی قطع می باشد و این امر خطرات خاص خود را دارا می باشد که در بعضی مواقع حتی باعث از دست رفتن جان همشهریان عزیزمان خواهد شد (البته بلا به دور انشالاه) پس لطفا پیگیر وضعیت روشنایی این جاده از مسولین مربوطه باشید. با تشکر
  • کلو معشوری مگه شرکت عملیات قرار نبود سیستم روشنایی جاده را برقرار نماید ؟
  • البوغبیش درسته که این جاده از پر ترددترین جاده های کشور است ولی حتی یک مکان تفریحی و یا فضای سبزی در این محدوده وجود ندارد و با توجه به داشتن بیش از ۲۰ شرکت پتروشیمی و بنادر میتوان در کنار این جاده یک مرکز تفریحی بزرگ با امکانات بی نظیر خلق نمود و ساخت و رشنایی آن را هم ترمیم نمود که البته این کار در شهرمان با وجود مسولین غیر دلسوز عملی نمی شود.
  • ماهشهری خب چه فایده؟؟؟؟؟!!!! اون آقای مصدقی شب تشریف بیارن توی همین باصطلاح مهمترین و شلوغترین محور مواصلاتی استان خوزستان ببینن چه خبره؟؟؟!!!نماینده و فرماندار و اعضای شوراهای ماهشهر و سربندر و و مسئولین امنیتی و دیگر مدیران گردن کلفت بنادر و گمرکات و پتروشیمیا اینو میبینن ولی دم بر نمیارن جالبه!!! شبا واقعا از تاریکی این جاده آدم وحشت میکنه و امکان وقوع هزارجور جرم و جنایت و حادثه توش وجود داره و چند ساله که چراغاش خاموشه و انگار که نه انگار واسه کسی مهمه و همه خودشونو به خواب زدن و دم بر نمیارن که این واقعا باعث شرم و سرافکندگیه این نامسئولینه و تا وقتی که مسئولین ماهشهر و سربندر تو سر هم میزنن همین آشه و همین کاسه!!! خجالتم خوب چیزیه!!!!
  • شهروند کاش در ارتباط با اتوبان ماهشهر اهواز هم بنویسید که با کیفیت پایین و قیمت گران مورد استفاده قرار میگیره. عوارض سواری رو هم جدیدا ۵۰۰ تومان اضافه کردن و به ۲۵۰۰ تومان رسوندن. هیچ امکاناتی هم اضافه نشده چند هفته هست که هدود ۲ کیلومتر اسفالت رو تراشیدن ولی روکش نکردن
  • خیابان امامی خورنای عزیز تو جلسات دررابطه مشکلات فقط حرف میزنند ولی تحه فکرشان منافعه شخصی و رانت نهفته شده ضمنا آقای مدیر کل چرا فکری برای پایانه جدید نمیکنه اینکه فلان جاده پر تردد ترین که پز نداره جناب مدیر کل هر وسیله نقلیه مسافری وباری برای شما درآمد ایجاد میکنه پس لطف کنید برای ساخت پایانه های جدید هزینه نماید (بدون چشم داشت)