علی عوض نژاد: هر چه به حقیقت نزدیک تر می شویم، بیشتر تنبیه می شویم

خورنا – متاسفانه ما هر چه بیشتر به دنبال حقایق میرویم، بیشتر تنبیه می شویم و شاید زودتر هم به اماکن امنیتی احضار می شویم و از این طریق به نحوی جلوی نشر حقایق گرفته می شود.

 

خبرگزاری ندای هفتکل: علی عوض نژاد (مدیر مسئول)

 

خبرنگار واقعی کسی از که شجاع و با صداقت، دلسوزی و به دور از هر گونه حزب گرایی و قومیت گرایی حقایق را بنویسد و البته این کار واقعاً بسیار دشواری است.

اما متاسفانه ما هر چه بیشتر به حقایق نزدیکتر می شویم، بیشتر تنبیه می شویم و شاید زودتر هم به اماکن امنیتی احضار می شویم و از این طریق به نحوی جلوی نشر حقایق گرفته می شود.

 

به اعتقاد حقیر، همانطور که میگوییم ما تحریم ها را دور زدیم، با احضاریه ها و عدم حمایت و عدم روحیه نقدپذیری مسئولین، و احضاریه های اماکن امنیتی و قضایی، جلوی آزادی بیان گرفته می شود.

 

مثل این است که یک مسئول اختلاس کند و ما هم سکوت کنیم و هیچ خبری منتشر نکنیم. مگر کار رسانه و خبرنگار فقط اخبار عملکردی دولت است؟

عکس - خبرگزاری ندای هفتکلخبرنگار، به نحوی مسئول بازرسی غیررسمی از مسئولین است و اگر رسانه ها و خبرگزاری ها به دولت و مسئولین انتقاد و پیشنهاد نکنند، پس چه کسی اجازه انتقاد را دارد؟ و آزادی بیان به چه معناست؟

خبرنگار، صدای رسای مردمانی است که فریادشان به جایی نمیرسد و خبرنگار از خود پلی می سازند برای رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولین.

اما از طرفی دیگر، برخی ها رسانه را برای شغل می خواهند نه برای علاقه و عضق خدمت به میهن.

انتظار می رود این افراد که برای شغل به این عرصه پاک ورود کردند، نام مقدس رسانه را تخراب و ویران نکنند و بگزارند صاحبان اصلی قلم به کار نیک و بی حیله خود ادامه دهند.

در پایان شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به همه همکاران عزیزم تبریک و تهنیت عرض می نمایم. جای دارد یادی از خبرنگار محبوب خوزستانی مرحوم علی هویسی نیز داشته باشیم.

 

ایام بکام
علی عوض نژاد

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *