رسانه‌های هندیجان نقاط کور و معضلات شهرستان را ریشه‌یابی کنند

خورنا – وهاب شیرعلی : امیرعلی توسلی در حاشیه نشست خبری و مراسم تجلیل از خبرنگاران، در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در هندیجان اظهار کرد: باید از خبرنگاران شهید انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس که با فداکاری و از جان‌گذشتگی بهترین صحنه‌ها را برای ما به یادگار گذاشتند، الگوبرداری کرد.
وی افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران برای دلخوشی هیچ مسئولی کار نمی‌کنند بلکه تنها برای رضایت خدا و مردم در سخت‌ترین شرایط و بدترین زمان و بر اساس رسالت کاری وارد صحنه و پیگیر مطالبات مردم هستند.
معاون فرماندار هندیجان تاکید کرد: خبرنگاران بدون منت و بدون هیچ چشم‌داشتی و با اخلاق خوب و مدیریت بسیار بالا رسالت خودشان را انجام می‌دهند.
وی اضافه کرد: خبرنگاران در سطح شهرستان باید راه‌های پیشرفت و توسعه و اشتغالزایی را پیدا کرده و با سوژه‌های بسیار خوب بازوی توانمند مسئولان شهرستان باشند.
توسلی خاطرنشان کرد: کار خبرنگاری یک کار تخصصی است و ما از اصحاب رسانه شهرستان که انصافا رسانه‌های خوبی هستند انتظار داریم تا با تعامل با مسئولان، نقاط کور و معضلات شهر را ریشه‌یابی کنند.
وی در پایان با اشاره به پیشرفت علم و فن‌آوری روز دنیا گفت: امروز کار خبرنگار با ۲۰ سال پیش خیلی فرق کرده و کاملا تخصصی شده زیرا تمام موضوعات جامعه را موشکافی می‌کنند تا به نتیجه مثبت برسند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *