کارگاه آموزشی ویژه رانندگان سازمان اتوبوسرانی بندرماهشهر و حومه برگزار شد

خورنا -کاراگاه آموزشی ویِژه رانندگان سازمبه گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی بندرماهشهر: حسین صفری از برگزاری کلاس‌های  باز آموزی قوانین راهنمایی و رانندگی  وآشنایی بیشتر رانندگان این سازمان با این قوانین خبر داد.

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی مشترک شهرهای بندرماهشهر – بندرامام و حومه  با بیان اینکه کارگاههای آموزشی بمنظور بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با هدف اشاعه فرهنگ رانندگی و رعایت قوانین مربوطه، از سوی رانندگان حمل ونقل عمومی درون شهری برگزار می‌شود، گفت: در این راستا پیرو جلسات و هماهنگی های به عمل آمده با رئیس پلیس محترم  راهور و به منظور استانداردسازی رفتار و منش رانندگان اتوبوسرانی، کارگاه آموزشی باز آموزی قوانین راهنمایی و رانندگی برای تعداد ۴۰ نفر از رانندگان اتوبوس برگزار گردید که با استقبال کم نظیر رانندگان،نیزروبروشد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه کار‌شناسان پلیس راهنمایی و رانندگی از جمله سرهنگ خردمندنیا معاونت محترم عملیات راهور استان خوزستان و سرگرد علیزاده رئیس پلیس محترم راهور شهرستان بندرماهشهر مطالبی را در خصوص تکریم شهروندان ،حرکت اصولی در شهر، توقف در ایستگاه‌ها، رعایت سرعت و سبقت مجاز، رعایت ظرفیت سرنشین، جلوگیری از پیاده شدن سرنشینان قبل از توقف، و سایر موارد مربوط به قوانین جدید مطرح کردند که در پایان ضمن ارائه مطالبی در خصوص بیمه، تصادفات و وظیفه رانندگان در انواع تصادفات، به سوالات حاضرین نیز پاسخ دادند.

صفری بیان داشت : در این کارگاه یکروزه از تعداد ۸ نفر از رانندگان نیزبااهداءلوح تقدیر تجلیل بعمل،آمد . وی در پایان باتشکر از همکاری های مجدانه رئیس پلیس محترم راهور شهرستان بندرماهشهر تاکید نمود این کارگاههای آموزشی تا پایان سال در چند نوبت برگزار خواهد شد .ان اتوبوسرانی بندرماهشهر و حومه برگزار شد