تعریض و بازگشایی بلوار رضوان بندرماهشهر

خورنا – معاون اجرایی شهرداری بندرماهشهر خبر داد: تعریض و بازگشایی بلوار رضوان بندرماهشهر

به گزارش خورنا از بندرماهشهر ، مهندس خداداد جهان آرا با اعلام این خبر اظهار داشت ، در راستای رفع مشکل و موانع ترافیکی شهر به ویژه در بلوار رضوان تعریض و بازگشایی این بلوار حدفاصل میدان شهید فهمیده بسمت میدان شهید مدرس آغاز شد.

وی ابرازامیدواری  کرد این پروژه دریکماه آینده به اتمام برسد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کلو معشوری باسلام و احترام-مهندس بزرگوار این تعریض بر اساس طرح جامع می باشد؟ آیا از تقاطع باغ رضوان تا ابتدای خیابان امام تعریض میشود که طرح قابل دفاع باشد ؟/ آیا تعریض قسمتی از یک مسیر جزء تحمیل هزینه به شهروندان ، نتیجه دیگری دارد ؟ آیا بهتر نبود باند مقابل (کمربندی جنوبی=خروجی) تعریض میشد؟ آیا بهتر نیست طرح های خود را در یک محیط تخصصی کارشناسی ، نقد و اصلاح نموده بعد اجرا بفرمائید ؟ وقتی از مسیر هندیجان وارد بندرماهشهر می شوی اغتشاش بصری و سیمای شهری دل انسان را بدرد می آورد . آیا بهتر نبود جایی که خراب است را درست بفرمائید و بعد جای آباد را ؟ مهندس جان چنانچه بررسی می فرمودید اصلا این مسیر مشکل ترافیک ندارد و نیازی به تعریض نبود!!!
  • مهندس آخه چقدر آزمون و خطا باید در پروژه ها صورت بگیرد !؟ از تقاطع قبرستان تا میدان فهمیده بارها درست کردید و خراب که می شد این مسیر را سنگ فرش طلا درست کرد ! چرا این مسیر را درست نمیکند که دارای اغتشاش بصری و رنج آور است ؟ آیا این کار شما با برنامه و برابر طرح جامع و تفضیلی است ؟