منصور قمر:

فرماندار بندرماهشهر: بسیاری مواقع تآثیرگذاری قلم یک خبرنگار از چندین جلسه اجرایی بیشتر است

آمنه محتشمی- خورنا -در مراسم روز خبرنگار به میزبانی پتروشیمی بندر امام فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با اینکه تآثیر گذاری قلم یک خبرنگار از چندین جلسه اجرایی بیشتر است تآکیید زیادی به اهمیت جایگاه خبرنگار در جامعه نمود.
فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در مراسم تجلیل از خبرنگاران پس از تبریک این روز به خبرنگاران تصریح کرد:جلسات اجرایی در شهرستان با هدف یافتن راه کارهایی برای رفع مشکلات شهرستان برگزار می گردد ولی در بسیاری از مواقع قلم خبرنگار تآثیر گذار تر از چندین جلسه اجرایی است.
وی ادامه داد:مسولان بایستی در برابر انتقادات و پیگیری های خبرنگاران سعه صدر داشته باشند و آن ها را از خود بدانند تا بتوان با همکاری دو جانبه مشکلات شهرستان را حل کرد و برای توسعه آن گام برداشت.
نماینده عالی دولت با تاکید دوباره به جایگاه خبرنگاران در جامعه و اشاره به توجه ویژه مقامات کشوری به این قشر خاطرنشان کرد:خبرنگاران در سطح شهرستان همواره بدون چشم داشت مادی و توقعات خاصی با قلم و گام خود در کنار مسولین برای توسعه این شهر تلاش نموده و صادقانه همکاری نمودند.
منصور قمر در پایان ضمن قدردانی از آقای امیری رئیس پتروشیمی بندر امام بیان کرد:پتروشیمی بندر امام تا به حال کمک های قابل توجه به شهرستان کرده و همکاری های بسیاری با مسولین داشته و در این زمینه پیشگام بوده است.
در پایان مراسم نیز از خبرنگاران تجلیل و قدردانی شد و جوایزی اهدا گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بهبهانما خبر ویژه : استخدام ۴۵ نفر در نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان/آگهی استخدام+جدول رشته ها http://behbahanema.ir/?p=2702