معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر از تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای گمنام در خرمشهر خبر داد

خورنا - به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه خرمشهر، ولی اله حیاتی در جلسه هماهنگی تشییع و به خاکسپاری شهدای گمنام در خرمشهر گفت: تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در خرمشهر موج جدیدی از عزت مداری و افتخار را برای مردم ایران به ارمغان خواهد آورد.

خورنا – به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه خرمشهر، ولی اله حیاتی در جلسه هماهنگی تشییع و به خاکسپاری شهدای گمنام در خرمشهر گفت: تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در خرمشهر موج جدیدی از عزت مداری و افتخار را برای مردم ایران به ارمغان خواهد آورد.
وی با بیان این که ورود شهدای گرانقدر، خون تازه ای را به شریان های مردم به جریان انداخته است، خاطرنشان کرد: خاکسپاری شهدای گمنام، موجی از جنب و جوش را در مردم ایجاد کرده و فضای کشور را به فضایی معنوی و الهی تبدیل خواهد کرد.
فرماندار ویژه خرمشهر خطاب به مسئولین دستگاه ها گفت: مسئولیت هایی که امروز به شما واگذار شده است حاصل جان فشانی شهدایی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
وی بر حضور و همکاری همه دستگاه ها تاکید کرد و گفت: ادارات و ارگان ها تمام توان مالی و معنونی خود را بکاربندند که مراسم تشییع و تدفین شهدا به بهترین نحو و با شکوه خاصی برگزار شود .
حیاتی از پخش مراسم تشییع و خاکسپاری ۷ شهید گمنام توسط شبکه ملی و استانی خبر داد و افزود: مراسم تشییع شهدا بصورت زنده و مستقیم ازطریق پنج شبکه ی سراسری پوشش داده خواهد شد.
وی از تشییع پیکر شهدا در روزسه شنبه ۲۰ مرداد ساعت ۹ صبح از میدان مطهری به سمت مسجد جامع خبرداد و افزود: عموم مردم مرزدار و ولایت مدار خرمشهر و عشایر روستاهای تابعه با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمانهای امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر تجدید بیعت می نمایند و حماسه ای دیگر را خلق خواهندکرد.