سنگ اندازی دوباره افراطیون برای جلوگیری از انتصاب مدیران بومی در هفتکل

خورنا – افراطیون که از آغاز تغییر و تحولات دولت یازدهم در هفتکل به هر نحو بدنبال وصله زدن به جوانان این شهرستان و جلوگیری از انتصاب مدیران بومی بودند، این روزها  وصله خود را برای چسباندن به رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آماده می کنند.

 

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، چند ماهی است که خبرهایی در خصوص راه اندازی اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان هفتکل به گوش میرسد.

 

فرماندار هفتکل نیز در جلسه ی شورای اداری که چندی پیش در سالن جلسات فرمانداری برگزار شده بود اعلام کرد که بزودی اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان هفتکل مستقر می شود.

 

بر اساس خبرهای رسیده به ندای هفتکل، گزینه های متعددی از افراد بومی برای انتصاب ریاست اداره اوقاف شهرستان هفتکل به گوش میرسید.

نبی اله نریمیسازاده یکی از گزینه هایی بود که احتمالش برای تصدی این سمت بیشتر از همه به گوش میرسید و صحبت های زیادی در این خصوص در بین شهروندان شده بود.

 

خبرگزاری ندای هفتکل در همین خصوص گفتگویی با نریمیسازاده داشت که وی موضوع انتصابش به عنوان رئیس اداره اوقاف شهرستان هفتکل را تکذیب کرد.

 

تازه ترین اخبار ندای هفتکل حاکی از معرفی یکی دیگر از جوانان بومی شهرستان هفتکل (سید رضا موسوی) دارد که افراطیون که از آغاز تغییر و تحولات دولت یازدهم در ادارات هفتکل به هر نحو بدنبال وصله زدن و جلوگیری از انتصاب مدیران بومی بودند، این روزها  وصله خود را برای چسباندن به وی آماده می کنند.

 

اگر یادتان باشد، این افراد چه سنگ اندازی هایی در خصوص انتصاب بومی معاون فرماندار، رئیس بومی اداره ورزش… و آخرین وصله خود را نیز به انتصاب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زدند و حالا هم به دنبال تخریب و جلوگیری از انتصاب جوانان و مدیران بومی برای ریاست اداره اوقاف می شوند.

 

حال سوال اینجاست که آیا مگر همین مردم هفتکل نبودند که همیشه می گفتند: عدم پیشرفت این شهر نبود مدیران بومی و دلسوز است، پس چرا حالا که نماینده دولت و نماینده مردم در مجلس، احترام خاصی به انتصاب مدیران بومی قائل اند، خود هفتکلی ها (یا نه تعداد محدود افراطی) سنگ اندازی می کنند؟؟

 

امید است پیشکسوتان و صاحب نظران هفتکل برای توسعه و پیشرفت این شهر، تفرقه افکنی ها و افراط گرایی ها را از بین ببرند و با کمک به همشهریان و انتصاب مدیران بومی، هفتکل را به آرزوی دیرینه خود برسانند.

 

 

 

نویسنده: علی عوض نژاد