با همت فرماندار ویژه دزفول معاون وزیر صنعت,معدن وتجارت از کارخانه های تولیدی دزفول بازدید به عمل آورد

خورنا – صالحی نیا معاون وزیر صنعت ,معدن و تجارت در حاشیه بازدید از کارخانه های صنعتی و در حال توسعه دزفول که با دعوت و پیگیری های مکرر فرماندار ویژه مهندس آصفی به خبرنگاران چنین گفت : شرکت تولید روغن نباتی ساعی که قصد توسعه فاز های واحد تولیدی خود که در حال حاضر ۲۰۰ تن است به ۱۰۰۰ تن برساند که این شرکت در راستای اقتصاد مقاومتی و همچنین صادرات را در برنامه خود دارد که بنا شد وزارت صنعت ,معدن و تجارت در احداث و توسعه فاز های این کارخانه همکاری های لازم انجام گیرد .
صالحی نیا افزود : در بازدیدی که از کارخانه خمیر مایه داشتیم کار بسیار خوبی که ازچشم آمد این بود که محصولات خود را متناسب با نیاز داخلی و صادرات بهینه سازی نموده اند و این که شرکت خمیر مایه محصولات خود را به کشور های ترکیه و عراق صادر میکند که پتانسیل آن را دارد به کشور های دیگر نیز صادر کند و همچنین مقرر گردید که مسولین کارخانه مذکور طرح های خود را به وزارتخانه ارائه کنند که حمایت های از جانب وزارت صنعت و معدن وتجارت برای کارخانه در نطر گرفته شود .

صالحی نیا در بازدید از کارخانه قارچ دزفول که جز بزرگترین صادر کننده قارچ در منطقه خاور میانه است از کمک های بی دریغ وزارتخانه برای اجرای فاز سوم کارخانه قارچ دزفول خبر داد و خاطر نشان کرد که معافیت های گمرکی برای ماشین آلات مورد نیاز که درون کشور موجوذ نیستند لحاظ خواهد شد .

در بازدید از کارخانه فولاد صالحی نیا در جلسه ای که با مسولین شهری و استانی و همچنین سرمایه گذار این طرح داشت .
سرمایه گذار این طرح عظیم اقتصادی به مشکلات روبرو با این طرح اشاره و به موضوع ترانس برق و ترخیص تجهیزات این شرکت عطیم نمود .
در پایان معاون وزیر از کارخانه قند یاد کرد و گفت : با هماهنگی های که با قوه قضاییه به عمل خواهد آمد بتوانیم وضعیت کارخانه مشخص کنیم و همچنین به پتانسیل بالا و نیروی کار دزفول اشاره نمود و ابراز خشنودی نمود
از کارخانه های تولید روغن نباتی , قارچ , خمیر مایه و فولاد دزفول بازدید به عمل آمد