لزوم دعوت از پیشکسوتان برای ریشه‌یابی علل رکود ورزش هندیجان

خورنا – وهاب شیرعلی : بهنام خضعلی ظهر امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان اظهار کرد: هر چقدر ما برای کارهای دیگر وقت صرف می‌کنیم برای ورزش باید بیشتر فعالیت و تلاش کنیم.
وی افزود: باید علت‌یابی کنیم که چرا ما در بحث ورزش با توجه با سابقه خوبی که در سطح استان داشته‌ از بسیاری شهرها عقب مانده‌ایم، علت فاصله گرفتن پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزش را ریشه‌یابی کنیم.
بخشدار مرکزی هندیجان در ادامه خاطرنشان کرد: هیئت‌های ورزشی باید برنامه‌هایی منظم برای ارتقای ورزش شهرستان ارائه دهند و مسئولان نیز باید روی این برنامه‌ها فکر و کار کنند، اینکه ورزش هندیجان در گذشته چه جایگاهی داشته و امروز به کجا رسیده است؟!
خضعلی با بیان اینکه باید برنامه ورزشی را در خود شهرستان اجرا کنیم و از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود تصریح کرد: باید از پیشکسوتان ورزش شهرستان دعوت کنیم تا برای پیشرفت ورزش راهکار ارائه دهند.
وی در ادامه از تعطیلی زمین‌های خاکی ورزشی هندیجان گلایه کرد و گفت: چرا زمین‌های خاکی که زمانی جایگاه بسیار خوبی برای پیشرفت ورزش شهرستان بودند تعطیل باشند و ما علت‌یابی نمی‌کنیم.
بخشدار مرکزی هندیجان در پایان بیان کرد: باید با توجه به وضعیت جوی و فصلی ما برای ورزش برنامه‌ریزی کنیم تا به نتیجه مثبت برسیم.