جلسات شورای ورزش هندیجان باید خروجی داشته باشد

خورنا – وهاب شیرعلی : امیرعلی توسلی ظهر امروز در جلسه شورای ورزش این شهرستان که با حضور ادارات عضو در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در بحث ورزش باید همه در کنار هم کار کنیم و هدف را بزرگ در نظر بگیریم.
وی با بیان اینکه هر اداره و سازمان دولتی باید یک هیئت ورزشی را زیرپوشش خود قرار دهد افزود: اگر ما تلاش کنیم و ورزش را در سطح شهرستان رونق دهیم مطمئنا هزینه درمان بیماری‌ها روز به روز پایین‌تر می‌رود و در همین راستا باید زمینه را برای مردم آماده کنیم.
معاون فرماندار هندیجان با بیان اینکه هندیجان از نظر ورزشی دارای استعداد بالایی‌ است اضافه کرد: باید هیئت‌های ورزشی شهرستان را فعال کنیم زیرا امکان ندارد ما در سطح جامعه تحرکی نداشته باشیم بعد بگوییم جامعه سالم است.
توسلی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم تا جوانان را به طرف ورزش هدایت کنیم و هیچکس نباید در این بحث شانه خالی کند.
وی با اشاره به اینکه جامعه‌ای موفق است که ورزش در آن رونق دارد اگر ما زمینه و بستر مناسب را برای جوانان و نوجوانان مهیا کنیم کار بسیار بزرگی انجام داده‌ایم اظهار کرد: در هر جا که اعتبار مالی وجود ندارد باید خلاقیت باشد، حتی خود مردم حاضرند به‌ خاطر حفظ فرزندان خود کمک کنند.
معاون فرماندار هندیجان همچنین عنوان کرد: جلسات شورای ورزش برای سلامت جامعه به‌ ویژه قشر جوان و نوجوان که سرمایه‌های آینده این نظام و شهرستان هستند، باید خروجی خوبی داشته باشد.
توسلی در پایان بیان کرد: ما به عنوان متولیان این شهرستان در برابر قشر جوان و نوجوان وظیفه سنگینی داریم و باید تلاش و کوشش کنیم تا دشمن به هدف خودش که منحرف کردن سرمایه‌های ما است نرسد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *