اجرای ۴۰ هزار تن آسفالت‌ریزی طی ۴ ماه گذشته در ماهشهر

خورنا -شهردار بندر ماهشهر گفت: طی چهار ماه گذشته ۴۰ هزار تن معادل ۳۰۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی در معابر سطح شهر پخش و اجرا شده است.

غلامحسین کمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی شهردار شهید محمد‌ابراهیم احمدپور، سالن ورزشی خلبان شهید غلامرضـا موحد، سالن ورزشی شهرک آیت‌الله طالقانی و سالن ورزشی در حال احداث در شهرک شهید رجایی و احداث ده‌ها زمین چمن مصنوعی در سطح شهر و شهرک‌ها، این شهرداری را در ساخت مجموعه‌ها و سالن‌های ورزشی پیشتاز کرده است.

وی افزود: شهرداری اعتقاد دارد که احداث این پروژه‌ها در حوزه ورزش و فرهنگ در شهر و شهرک‌ها علاوه بر پر کردن اوقات جوانان و نوجوانان به رشد فرهنگی و کاهش بحران‌های اجتماعی کمک شایانی خواهد کرد.

شهردار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر شهرداری بندر ماهشهر گام‌های بزرگی را برای رسیدن به مفهوم اساسی یک شهر بزرگ و توسعه یافته برداشته و توانسته در این مسیر به موفقیت‌های چشمگیری نیز دست پیدا کند.

کمایی گفت: با توجه به توسعه شهر، نیازهایی احساس می‌شود که برآورده کردن آن‌ها از هر مجموعه و نهادی بجز شهرداری ساخته نیست و این امر خود مستلزم مدیریتی هوشمند و خودکفا و بهره‌مند از نظرات کارشناسی و مشاوره‌های فنی و در یک کلام مدیریت جامع و پویاست.

وی در ادامه افزود: یکی از نیازهای اساسی شهرهای بزرگ نظیر بندر ماهشهر که روز به روز گسترش یافته و دارای خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر فراوانی است آسفالت بوده و در این رابطه عزم شهرداری برای آسفالت و ترمیم معابر شهر و شهرک‌ها جدی است و این پروژه از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری در سال جاری به شمار می‌رود.

شهردار بندر ماهشهر عنوان کرد: یکی از نیازهای مهم و ضروری شهروندان تردد آسان، ایمن و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر است که در این راستا طی چهار ماه گذشته ۴۰ هزار تن معادل ۳۰۰ هزار متر مربع آسفالت در معابر سطح شهر پخش و اجرا شده و این اقدام بی‌سابقه و بی‌نظیر که خدمتی شایسته به شهروندان عزیز است با جدیت ادامه خواهد داشت.

کمایی در پایان تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر از هیچ کوششی در مسیر عمران و آبادانی شهر دریغ نخواهد کرد و با جدیت تمام و به طور شبانه‌روز در تداوم اهداف تعیین شده و خدمت‌رسانی بی‌منت در خدمت ولی‌نعمتان خود خواهند بود.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *