دیدار رییس فدراسیون وزنه برداری کشور با استاندار خوزستان +عکس

خورنا –ییس و اعضای فدراسیون وزنه برداری کشور با مقتدایی استاندار خوزستان دیدار و پیرامون برگزاری تورنمنت بین المللی جایزه بزرگ وزنه برداری با میزبانی اهواز به گفت و گو پرداختند.

مقتدایی دراین دیدار بامیزبانی اهواز برای برگزاری تورنمنت بین المللی وزنه برداری به نام “یاد بود جام شهدای انقلاب”  موافقت کرد.

استاندار خوزستان نقش برگزاری این تورنمنت ها را درشکوفایی و ایجاد انگیزه دربین جوانان ورزش دوست خوزستانی مهم توصیف کرد و گفت : این تورنمنت یک اتفاق ورزشی خوب و میمونی است .فدراسیون وزنه برداری باید تدابیری اتخاذ کند که اینگونه اتفاقات ورزشی برای مردم خوزستان رسوب گذاری مطلوبی درشناسایی و پرورش استعدادهای محلی , برگزاری دوره های آموزش تربیت مربی و غیره داشته باشد.

ShowPicture.aspx

دکتر مقتدایی توصیه کرد که برنامه های جانبی درخورشانی  برای تقدیر از ورزشکاران پیش کسوت خوزستانی و نیز پدیده های جدید رشته وزنه برداری دراین استان درمراسم شروع  و پایان این مسابقات بعمل آید.

علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشور نیز ازاهتمام دکتر مقتدایی استاندارخوزستان به ورزش به ویژه ورزش وزنه برداری قدردانی کرد و گفت : ما درصدد هستیم تا این رویداد ورزشی دراستان خوزستان ماندگار و درتقویم فدراسیون وزنه برداری بماند و تداوم داشته باشد .

وی افزود: رشته وزنه برداری ایران مدیون خوزستان و این استان , مدیون مسجد سلیمان است .

مرادی ازآمادگی مثبت استان خوزستان برای میزبانی تورنمنت بین المللی وزنه برداری دردهه فجر امسال در خوزستان ابرازخرسندی و خوشوقتی کرد.

دراین دیدارفرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار شهر اهواز و فرامرز کیانی زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان  حضورداشتند .

گفتنی است پس از رایزنی های بعمل آمده  از سوی فدراسیون وزنه برداری ایران ، مسابقات جام شهدا در تقویم فدراسیون جهانی وزنه برداری گنجانده شده است و این مسابقات بمناسبت یادبود سردار شهید عزیز الماسی با حضور نخبگان وزنه برداری دنیا در اواسط بهمن ماه به میزبانی اهواز برگزار می شود.