رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک:

ورزشکاران اندیمشک ۳۵۱ مدال در رقابت های مختلف ورزشی کسب کردند

خورنا – رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت: ورزشکاران شهرستان در رقابت های مختلف ورزشی سال گذشته بیش از ۳۵۱ مدال کسب کردند و استعداد و ظرفیت بالای اندیمشک در بخش قهرمانی رقابت های ورزشی را به جامعه معرفی کردند.

به گزارش خورنا از اندیمشک، یاسر رحیم خانی در جلسه شورای ورزشی اندیمشک، اظهار داشت: کشتی اندیمشک از ظرفیت گسترده ای در بخش قهرمانی برخوردار است.

وی گفت: کشتی گیران اندیمشک توانسته در سنین و وزن های مختلف ورزشی عناوین و افتخارات متعدد ملی و برون مرزی را کسب کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک عنوان کرد: ورزشکاران شهرستان در رقابت های مختلف ورزشی سال گذشته بیش از ۳۵۱ مدال کسب کردند و استعداد و ظرفیت بالای اندیمشک در بخش قهرمانی رقابت های ورزشی را به جامعه معرفی کردند.

وی افزود: کشتی اندیمشک با توجه به ظرفیت بالای انسانی و فنی در شهرستان دارای استعداد فروانی در کسب افتخارات بین اللملی و احتراز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

رحیم خانی بیان کرد: ورزشکاران اندیمشک در رقابت های مختلف ورزشی از جمله کشتی فرنگی، دو چرخه سواری، جودو توانسته اند امسال و سال گذشته چندین عنوان قهرمانی در رقابت های کشوری و بین اللملی کسب کنند.

وی گفت: علی رغم استعداد و ظرفیت گسترده ورزش در اندیمشک، این شهرستان به علت کمبود امکانات در بخش اسکان و فضای ورزشی مناسب امکان میزبانی مسابقات ملی و برون مرزی را ندارد که در صورت توجه و مساعدت در حل این نیازمندی امکان کسب افتخارات ورزشی توسط ورزش کاران شهرستان افزایش می یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک عنوان کرد: با توجه به نگاه مثبت و موثر مجموعه مدیریتی شهرستان و دولت، به مقوله ورزش امیدواریم امسال شاهد کاهش نیازهای مختلف ورزشی اندیمشک باشیم.

انتهای پیام/