شوراى شهر آبادان، دیدار با آیت الله و صندلى هاى بى سرنشین

خورنا - "ديدار جمعى از اعضاى شوراى اسلامى شهرستان آبادان با آيت الله هاشمى رفسنجانى با چه هدفى صورت پذيرفت؟ "

خورنا – “دیدار جمعى از اعضاى شوراى اسلامى شهرستان آبادان با آیت الله هاشمى رفسنجانى با چه هدفى صورت پذیرفت؟ ”

ملاقات تعدادى از اعضاى شوراى شهر آبادان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، هنگامى تیتر یک نشریات و سایتهاى خبرى شد که ؛ شهرستان آبادان در فضایى کاملا سیاسى بسر میبرد.

نامزدهاى احتمالى انتخابات آتى مجلس شوراى اسلامى عملاً وارد کارزار رقابت شده اند ، افراد تأثیر گذار سیاسى جهت ورود به صحنه ى انتخابات از سمتِ خود استعفا داده اند و افرادى دیگر به دنبال تصاحب جایگاه آنها هستند.

جمعى از اعضاى شوراى شهر به علت جلوگیرى از ورود شهردار به عرصه ى انتخابات ، در جلسه ى بررسى استعفاى شهردار آبادان شرکت نکردند و با این روش وى را از حق اجتماعى خود محروم کردند.

شواهد امر حاکى از آن است که این گروه ، هم راستا با اهدافِ سیاسى اشخاصى خارج از شورا، فعالیتى غیر قانونى را در زمینه ى انتخابات آغاز کرده است.

ملاقات بى مهاباى تنى چند از اعضاى شوراى شهر آبادان که اتفاقاً مأموریت حذف سیاسى شهردار را بر عهده داشتند با آیت الله هاشمى رفسنجانى ، تقابلى جدى با رسالت شوراى شهر دارد که در قانون ؛ نظارت بر امور اجرایى شهردارى ، تعریف شده.

در پایان این سوال مطرح میشود که ؛ آیا میان فعالیت سیاسى رئیس شوراى اسلامى شهرستان آبادان با صندلى هاى بى سرنشینِ مدیریتى ارتباطى وجود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهرداد معماری باز هم یادداشتی بی نام و نشان و بسیار بچه گانه..در بین اعضایی که در این دیدار بودند یکی از نزدیک ترین ها به شهردار هم بود چرا نویسنده ی بی نشان و البته مجترم اینقدر بی در و پیکر نوشته و آسمان را به زمین بافته؟ از خورنا انتظار نمی رفت اینقدر ساده انگارانه یادداشت تهی منتشر کند...
  • Reza mizbani rad سلام خدمت خوانندگان محترم خورنا آقاى معمارى عزیز چرا از این یادداشت عصبانى شدید؟ این هم یک جور تحلیل است شاید تحلیل درستى باشد شاید هم غلط ضمناً نویسنده بیراه نگفته از ملاقات کنندگان تنها یک نفر از نزدیکان شهر است و بقیه مخالفین او هستند شما سخنگوى آنها هستید که میگویید اینچنین است و آنچنان نیست؟ شما چرا ناراحت شدید که گفته میشود شوراى شهر دارد کار سیاسى انجام میدهد؟
  • دانشجو مردم پله ترقی آقایون شدن.کمی بفکرمردم ابودان هم باشید.
  • Reza mizbani rad سلام خدمت خوانندگان محترم خورنا آقاى معمارى عزیز چرا از این یادداشت عصبانى شدید؟ این هم یک جور تحلیل است شاید تحلیل درستى باشد شاید هم غلط ضمناً نویسنده بیراه نگفته از ملاقات کنندگان تنها یک نفر از نزدیکان شهر دار است و بقیه مخالفین او هستند شما سخنگوى آنها هستید که میگویید اینچنین است و آنچنان نیست؟ شما چرا ناراحت شدید که گفته میشود شوراى شهر دارد کار سیاسى انجام میدهد؟
  • عباس ترنگان چرا ما تحمل شنیدن نظر همدیگر را نداریم؟ ممنون از خورنا که هم آن مطلب را منتشر کرد هم نظر آقاى معمارى تازه آقاى معمارى چرا با لحن تند برخورد میکند آن مطلب که منتشر شده یک تحلیل است ، خبر که نیست، هرکسى آزاد است تحلیل خود را از اتفاقات بیان کنید خیلى ها تا یک ماه پیش تحلیلشان از شرایط بین المللى این بود که بین ایران و پنج بعلاوه یک توافق صورت نمیگیرد الان نمیشود که به آنها بخاطر تحلیلشان بگوییم آسمان را به زمین بافته بودید
  • مهرداد معماری با درود خدمت دوستان گرامی.علت ناخشنودی بنده از این یادداشت آن است که نمی توان بر این یادداشت نام تحلیل گذاشت.تحلیل متضمن آیتم ها و مولفه هایی است که اهل قلم بخوبی بدان آگاهند. بند و پاراگراف های یک تحلیل بجا و خوب به یکدیگر متصل است نه آن که هر بند آن عاریه ای باشد. بنده هم معتقدم که شورای شهر آبادان بازی خورده است و دانسته یا ندانسته دچار بازی گردان های سیاسی کار شده است. خواهش می کنم دو تحلیل بنده را در پایگاه خبری اروندپرس ملاحظه بفرمایید تا علت ناخشنودی بنده به یادداشت بالا را متوجه بشوید. پیشاپیش از مدیریت محترم سایت وزین خورنا نیز قدردانی می کنم. http://arvandpress.ir/%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%88-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D9%85%D8%9F/ http://arvandpress.ir/%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%88-13-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87/