پلاک اروندی ها، اینترنتی مرخصی بگیرند

خورنا -معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از این پس تقاضای دریافت مرخصی برای خودروهای پلاک اروند تنها از طریق اینترنت و به صورت آنلاین پذیرفته می‌شود.

به گزارش خورنا از آبادان، محمدرضا معتمدی اظهار کرد: تمام مالکان خودروهای وارده با رویه منطقه آزاد اروند که تقاضای دریافت مرخصی در شهریورماه امسال را دارند، باید به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری تقاضای خود را ارائه کنند.

وی اضافه کرد: برای این منظور مالکان خودروهای پلاک اروند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.arvandfreezone.com => خدمات الکترونیک => سامانه خودرو => سامانه ترخیص خودروهای اروند، می‌توانند نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت از یکم تا پانزدهم مرداد ماه جاری اقدام کنند.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از ثبت نام مختص خودروهای با حجم کمتر از ۲۵۰۰ سی سی، گذشت یک سال از تاریخ آخرین مرخصی، داشتن اعتبار کافی بیمه نامه‌های تضمینی و ثبت تقاضا به صورت دقیق، کامل، صحیح و مطابق با موارد خواسته شده به عنوان شرایط لازم برای ثبت نام آنلاین از طریق اینترنت نام برد.

بر اساس گزارش خورنا، معتمدی تصریح کرد: برابر اعلام پلیس راهور آن دسته از خودروهایی که به طریق وکالتی نقل و انتقال شده‌اند امکان دریافت مرخصی به صورت آنلاین آنلاین را ندارند لذا حضور مالک و صاحب سند جهت دریافت مرخصی الزامی است.

وی بار دیگر یادآور شد: از این پس همه ثبت نام‌ها برای دریافت مرخصی ویژه خودروهای پلاک اروند به شکل ثبت نام آنلاین از طریق اینترنت انجام می‌شود.

منبع/ فارس