تعطیلی ۴ روزه شعب بانک مسکن ماهشهر و سرگردانی مراجعه‌کنندگان

خورنا -خدمت‌رسانی شعبه‌های بانک مسکن ماهشهر چهار روز است به حالت تعطیل در آمده و باعث سرگردانی مراجعه‌کنندگان به این شعب بانکی شده است.

چهار روز است مراجعه‌کنندگان به شعب بانک مسکن ماهشهر با عدم خدمت‌رسانی مواجه شده و در بلاتکلیفی و سرگردانی به سر می‌برند.

یکی از مراجعه‌کنندگان به یکی از شعب این بانک به خبرنگار فارس در ماهشهر گفت: چهار روز متوالی است برای انجام امورات بانکی به این شعبه مراجعه می‌کنم، اما متصدیان این بانک از ارائه خدمات به ارباب رجوع خودداری می‌کنند.

*اراده‌ای برای رفع مشکل وجود ندارد

محمد جعفریان ادامه داد: دلیل این مسئله را قطعی سیستم بانکی اعلام می‌کنند و ظاهراً برای رفع این مشکل هیچ اراده‌ای وجود ندارد.

یک شهروند دیگر نیز در این باره اظهار کرد: در مراجعه به هر سه شعبه بانک مسکن در ماهشهر با عدم ارائه خدمات مواجه شدم و مسئولان این شعب دلیل موضوع را قطعی سیستم مخابراتی عنوان می‌کنند.

*مسئولان فکر چاره باشند

عادل عساکره افزود: این مسئله دارندگان حساب در این بانک را دچار مشکلات فراوانی کرده و انتظار می‌رود مسئولان هرچه سریع‌تر در این رابطه چاره‌ای در نظر بگیرند.

یک شهروند دیگر ماهشهری نیز در این ارتباط گفت: جای تعجب دارد که حدود چهار روز است سیستم‌های ارتباطی شعب بانک مسکن ماهشهر دچار اختلال شده و طی این چهار روز این مشکل هنوز برطرف نشده است.

الهام بنی‌سعید اضافه کرد: ظاهراً مسئولان این بانک علاقه‌ای به رفع مشکل ندارند و از تداوم این وضعیت رضایت کامل دارند.

*مشکل منحصر به بانک مسکن نیست، دیگر بانک‌ها هم درگیرند

رئیس شعبه مرکزی بانک مسکن ماهشهر در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: مشکل پیش آمده منحصر با شعب بانک مسکن ماهشهر نیست و دیگر بانک‌ها نیز با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند.

*قطعی دیتای مخابرات، دلیل تعطیلی خدمات بانک‌ها

محمدرضا ماجدی افزود: این مشکل در دیگر شهرستان‌های استان نیز وجود دارد و دلیل آن قطعی دیتای مخابرات است.

وی متذکر شد: مسئله از طریق مسئولان استانی در حال پیگیری است و امید می‌رود این مشکل ظرف فردا شنبه برطرف شود.

*مشکل را پیگیری می‌کنیم

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر نیز در این ارتباط به خبرنگار فارس گفت: در اسرع وقت این مشکل را پیگیری خواهیم کرد و برای رفع آن تلاش لازم صورت خواهد گرفت.

سالم عبادی تصریح کرد: شهروندان و مراجعه‌کنندگان اطمینان داشته باشند که فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر برای حل این مشکل تمام توان و امکانات خود را به کار خواهد بست.

وی افزود: امیدواریم این مشکل هرچه زودتر رفع شود و خدمات‌رسانی شعب بانکی به حالت عادی درآمده و مراجعه‌کنندگان از این بلاتکلیفی و سرگردانی رهایی پیدا کنند.

==============

گزارش از: فرشاد آل‌ناصر – فارس

==============

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *