از ۳۷ دانش آموز زیر ۱۰۰۰ ماهشهری در کنکور سراسری، ۲۲ نفر از دانش آموزان مدارس پتروشیمی بودند

آمنه محتشمی – خورنا – فکاری گفت: از ۳۷ دانش آموز ماهشهری که رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور سراسری کسب کردند، ۲۲ نفر از دانش آموزان دبیرستانهای صنایع پتروشیمی ماهشهر بودند.

مدیر مدارس غیر انتفاعی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار خورنا در شهرستان ماهشهر، با اشاره به اطلاعات به دست آمده از موفقیت تعداد ۳۷ دانش آموز در شهرستان ماهشهر به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری خبر داد.

مدیر مدارس غیر انتفاعی صنایع پتروشیمی ماهشهر ضمن تبریک به موسسین و هیآت مدیره محترم ،اولیای دانش آموزان و کارکنان سخت کوش موسسه ، مدیران صنایع و آموزش و پرورش و قدر دانی از آن ها خاطرنشان کرد: از تعداد ۳۷ دانش آموز موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۲۲ دانش آموز متعلق به موسسه ما می باشند که آقایان علیرضا طبابایی رتبه ۱ هنر و محمد مبارکی رتبه ۳ ریاضی از دانش آموزان موسسه ما هستند.

وی افزود: از ۴۵ دبیرستان شهرستان، موسسه مدارس غیرانتفاعی صنایع پتروشیمی ماهشهر تنها با ۶ دبیرستان، ۲۲ دانش آموز زیر ۱۰۰۰ داشته است، ولی از آنجایی که موسسه مجموعه ای از مدارس غیر دولتی و در چارچوب آموزش و پرورش عمل مینماید طبیعی است که در مجموع آمار و عملکرد آموزش و پرورش شهرستان منظور گردد.

مدیر مدارس غیر انتفاعی صنایع پتروشیمی ماهشهر در پایان ضمن امیدواری بسیار از افزایش میزان قبولی دانش آموزان شهرستان ماهشهر در کنکور سراسری سال ۹۵ و ۹۶ اذعان کرد: با توجه به نتیجه سال جاری و تلاش های مضاعف کادر علمی موسسه به ویژه در مدارس شهید فکوری و شهید شمس در شهرک بعثت و همچنین به کارگیری یکسری روش های آموزشی بلند مدت نشان میدهد در سال های ۹۵ و ۹۶ نتیجه بسیار خوبی خواهیم داشت و از همین حالا قول قبولی ۲۰ نفر در رشته پزشکی و ۲۰ نفر در رشته های مهندسی را میدهم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس با عرض سلام من یکی از دانش آموزان مدارس پتروشیمی بندر ماهشهر هستم گه با لطف خدا موفق شدم در رشته مهندسی در یکی دانشگاه دولتی تحصیل کنم و هم اکنون ترم ۳ هستم.آنچه که در این مدارس می گذرد تقریبا خلاف واقع است .سطح معلمان مدارس دبیرستان اصلا یکسان نیست و این نتایج و موفقیت ها به عقیده من که ۴ سال در این مدارس تحصیل کردم فقط ۱۰ درصد مرقون زحمات این عزیزان است . امیدوارم که مسوول این مدارس به رفع محرومیت ها و سطح علمی و افزایش بهره وری در بین دبیران بپردازد تا بحث بالا بردن بی دلیل شهریه ها