حمایت جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی دزفول از حسن نظر فرماندار در انتصاب شایسته پورکیانی/ حضور یک نیروی جوان و کارآمد مایه خوشحالیست

خورنا- فعالین سیاسی و فرهنگی شهرستان در بیانیه ای که برای خورنا ارسال کردند، از فرماندار دزفول جهت انتصاب محمد حسین پورکیانی به عنوان مدیر روابط عمومی فرمانداری حمایت کردند. متن بیانیه بهذشرح زیر است:

مزد آن گرفت جان برادر، که کار کرد….

برای آغاز سخن شاید مناسبترین جمله، مصرع معروف به کار رفته باشد که خود گویای مطالب بسیاری است.

شب گذشته خبری بس خوشایند در رسانه های شهرستان مبنی بر انتصاب جوانی فعال و هنرمند بعنوان مسوول روابط عمومی فرمانداری ویژه دزفول منعکس شد که شاید بتوان گفت پس از آن همه تلاش، همراهی و همیاری که از وی در مدت حضورش در این ارگان شاهد بودیم خیلی تعجب برانگیز نباشد اما قطعا بسیار تحسین برانگیز و شادی آور بود جوانی که سوابقی از جمله سه سال مدیریت مجتمع فرهنگی و سینمایی و احیای این مکان متروکه، مسؤول امور حقوقی و فرهنگی  کتابخانه های شهرستان، کارگردانی و نویسندگی نمایش هایی از جمله گلونه که هنوز در اذهان مردم خاطره انگیز است را در کارنامه فعالیت های خود دارد حال در کسوتی باعنوان مسؤول روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان درخدمت شهر و مردم دیار خود باشد .

جوانی که در ده ماه حضور خود در قسمت روابط عمومی فرمانداری به اذعان خیلی ها به دست راست مهندس آصفی تبدیل شده بود و درتمام مراحل نشان داد که میتواند همراه و مشاور خوبی برای این فرماندار جسور و پرتلاش شهرستان باشد.

حال که وی مزد تلاش های صادقانه و بی دریغ خود را به طریقی کاملا قانونی گرفته شایسته نیست که هنوز جوهر حکم این انتصاب خشک نشده عده ای بخواهند با برخی شیطنت ها کم لطفی کرده و این انتصاب مشروع را با الصاق بیاناتی بعضا جهت دار زیر سوال ببرند.

اکنون محمدحسین پورکیانی با حکمی رسمی مسوول روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان است و آقای علی توحیدی مرد پرتلاش این عرصه که زحمات چند سال اخیرش بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست از این سمت کنار گذاشته شد.

انتصاب و عزلی که هیچ اجبار و سیاستی در پشت پرده آن وجود نداشته و صرفا برای پیشبرد هرچه بهتر و بیشتر امور صورت گرفته است.

انتصابی که قطعا نتایج مثبت و باارزش ان را در آینده نزدیک بصورت ملموس حس خواهیم کرد و گواه این ادعا نیز،توانایی های بی نظیر این جوان فعال است که درمدت های اخیر به اثبات رسیده است.

وقت برای انتقاد بسیار است .چه بسا لذتی که در حمایت اگاهانه و صادقانه وجوددارد در انتقادهای بعضا جهت دار وجود نداشته باشد .

ای کاش همه به این مهم ایمان بیاوریم که همه برای آبادی شهر تلاش می کنند و اجازه بدهیم شهرمان به دوراز هیاهوهای بی نتیجه و در کمال آرامش درمسیرموفقیت حرکت کند.

مجددا این انتصاب با ارزش را به جوان فعال شهر محمدحسین پورکیانی عزیز تبریک گفته و برای وی موفقیت و سرافرازی را از خداوند متعال خواستار هستیم .

باشد ک حق جو و حق طلب باشیم