تاکید فرماندار رامشیر بر لزوم تکمیل دوبانده شدن جاده اهواز- رامشیر

خورنا – فرماندار رامشیر در جلسه طرح توسعه پایدار شهرستان بر لزوم  تکمیل دو بانده شدن جاده اهواز رامشیر و توجه به زیر ساخت های فرهنگی و گردشگری شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خورنا از رامشیر، جلسه طرح توسعه پایدار شهرستان  با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان و به ریاست فرماندار در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار رامشیر با اشاره به محرومیت شهرستان مطالبی را درخصوص توسعه پایدار شهرستان با بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی ،کشاورزی و گردشگری و فرهنگی بیان نمودند.

سعید فیوضی گفت:تکمیل پروژه دوبانده کردن جاده اهواز رامشیر از اولویت های عمرانی شهرستان می باشد  و انتظار می رود سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان  اعتبار لازم برای اجرای پروژه  را تامین نماید.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی در تفرجگاه و پارک های رامشیر و مشراگه در جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان اظهار داشت :با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالای گردشگری در شهرستان باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی و حل مشکلات توسعه‌ای این شهرستان و استفاده نمود .

فیوضی با اشاره به وجود نخبگان ورزشی و فرهنگی در شهرستان ، خواستار تامین اعتبار جهت تکمیل استخر رامشیر و تجهیز مراکز فرهنگی و ورزشی شهرستان شد .

در ادامه، شهرداران رامشیر و مشراگه و همچنین رئیس شورای شهر رامشیر نیز در خصوص توجه به مشکلات عمرانی و خدماتی شهرستان مطالبی بیان نمودند.

در پایان کارشناسان معاونت و برنامه ریزی استان مطالبی در خصوص توسعه پایدار شهرستان بیان نمودند و اظهار نمودند که درجهت حل یا رفع  بخشی از  مشکلات اعتباری پروژه  و برنامه های مذکور ،پیگیری های لازم را انجام دهند.