در شورای اداری مطرح شد؛

فرماندار بندرماهشهر: ظرفیت ها و منابع را جدی بگیرید/پیروزی مذاکرات هسته ای نشانه اقتدار ایران و ایرانی

آمنه محتشمی- خورنا -فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در جلسه امروزشورای اداری توسعه شهرستان را در گرو استفاده مطلوب از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان و جدی گرفتن آنها دانست.
منصور قمر فرماندار شهرستان ماهشهر با تآکید بر جدی گرفتن پتانسیل ها وممنابع شهرستان در راستای توسعه شهرستان اذعان داشت: با وجود ظرفیت ها و منابع بسیار فروان در نباید دست روی دست گذاشت و با شانه خالی کردن از زیر بار مسولیت عدم پیشرفت شهرستان را رقم زد.
وی ادامه داد:توسعه شهرستان ماهشهر مستلزم توجه به این موضوع از سوی ما مسولین و همت همه جانبه در این راستا است تا بتوان روسفید مردم محترم شهرستانی با این همه ظرفیت ها بود.
منصور قمر پس از گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و اشاره به زحمات و مقام بالای آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران خاطرنشان کرد:نماز جمعه یک مراسم عبادی-سیاسی ست که می توان از این فرصت برای اطلاع رسانی به مردم در زمینه های اجتماعی،فرهنگی و سیاسی بهره برد.
وی تصریح کرد:نماز جمعه مظهر و حدت و عزت مردم یک شهر و کشور است که با تلاش برای برگزاری آن که بعد از پیروی انقلاب اسلامی تا به حال بسیار باشکوه برگزار گردیده است می توان کشور عزیزمان را از دسیسه ها وخطرات دشمنان محفوظ بداریم.
نماینده عالی دولت در بندر ماهشهر با اشاره به ۶ مرداد روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای گفت:این نهاد با ارزش می تواند در یک شهر نقش بسیار موثری در اشتغال زایی و توانمد سازی افراد داشته باشد و همچنین زمینه ورود افراد را به بازار کار فراهم آورد.
وی خاطرنشان کرد:موضوع اشتغال زایی در شهرستان فقط مربوط به صنعت پتروشیمی و مجتمع های موجود آن در شهرستان نیست بلکه برای اجرای این مهم زمینه های مختلفی از جمله کشاورزی وجود دارد که با همکاری و یاری یگدیگر می توان بسیاری از مشکلات شهرستان از جمله مشکل بیکاری را حل نمود.
وی در ادامه با تشکر و قدردانی از کادر زحمت کش فنی و حرفه ای گفت:موضوع کارآفرینی و و استفاده بهینه از ظرفیت های شهرستان و همچنین توانمندی های افراد باید فرهنگ سازی شود و هرچه بیشتر به سمت رشد اقتصادی و حل معضل بزرگ بیکاری گام برداشت.
فرماندار شهرستان ماهشهر ضمن تبریک پیروزی مذاکرات هسته ای ایران گفت:پیروزی در مذاکرات هسته های نماد اقتدار کشور ایران است و این را مدیون رهنمودها ی ارزشمند مقام معظم رهبری و تلاش های تیم مذاکره کننده که براستی افرادی شجاع،امین،با عزت و خستگی ناپذیر هستند می باشیم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بچه معشور در سایت فرمانداری تحصیلات آقای قمر را فوق لیسانس زده ولی در همین سایت اخبارش را با عنوان دکتر قمر منتشر می کند .آیا فوق لیسانس همان دکترا است ؟!