شهرداری و شورای اسلامی شهر از هیچ تلاشی در مسیر عمران و آبادانی شهردریغ نخواهد نمود

خورنا – شهردار بندرماهشهر گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهراز هیچ تلاشی در مسیر عمران و آبادانی شهردریغ نخواهد نمود.

به گزارش خورنا، مهندس  کمایی در گفتگو با خبرنگارما اظهارداشت ، در چندسال اخیرشهرداری بندرماهشهر گام های بزرگی رابرای رسیدن به مفهوم اساسی یک شهر بزرگ و توسعه یافته برداشته و توانسته است در این مسیر به موفقیت های چشمگیری نیز دست یابد . وی گفت : با توجه به توسعه شهر ، نیازهایی احساس می شود که برآورده ساختن آنها از هر مجموعه و نهادی بجز شهرداری ساخته نیست و این امر خود مستلزم مدیریتی هوشمند و خودکفا وبهرمند از نظرات کارشناسی و مشاوره های فنی و دریک کلام مدیریت جامع و پویاست .

شهرداربندرماهشهر درادامه افزود : یکی از نیازهای اساسی شهرهای بزرگ نظیر بندرماهشهر که روز به روز گسترش یافته و دارای خیابانها ، کوچه ها و معابرفراوانی می باشد  آسفالت است ودراین رابطه عزم شهرداری برای آسفالت و ترمیم معابر شهر و شهرکها جدی است و این پروژه از مهمترین اولویت های شهرداری در سال ۱۳۹۴ است. وی عنوان کرد : یکی از نیازهای مهم و ضروری شهروندان، تردد آسان ، ایمن و کاهش بارترافیکی در سطح شهر است که در این راستا طی ۴ ماه گذشته  مقدار ۴۰هزارتن معادل ۳۰۰ هزار مترمربع  آسفالت در معابر سطح شهر پخش و اجراء شده است و این اقدام  بی سابقه و بی نظیر که خدمتی شایسته به شهروندان عزیز است با جدیت ادامه خواهد داشت .

مهندس کمایی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر از هیچ کوششی درمسیر عمران و آبادانی شهر دریغ نخواهد نمود و با جدیت تمام وبطور شبانه روز در تداوم اهداف تعیین شده و خدمت بی منت به ولی نعمتان خود خواهد بود .

ایشان همچنین اعلام نمودند ، لیست معابر آسفالت شده به صورت تفکیک در روزهای آتی به اطلاع همشهریان عزیز خواهد رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *