طرفی: کفاشیان هم گفت حق خوزستان بود که بهترین هیات فوتبال شود/برای تاج متأسفم

خورنا -نایب رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: متأسفانه در سازمان لیگ باندبازی می‌کنند و می‌دانیم اکثر حاضران در این سازمان برای یک شهر خاص هستند.

علی طرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خورنا، در مورد مراسم برترین‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر، گفت: خدا را شکر مراسم برترین‌ها با نظم و کیفیت بالایی برگزار شد و امیدوارم در سال‌های آینده برخی کاستی‌هایی که وجود داشت هم مرتفع شود.

وی افزود: متأسفانه یکی از مهمترین مسائلی که در این مراسم باعث ناراحتی خیلی‌ها شد نحوه انتخاب برترین‌ها بود.در بحث انتخاب برترین هیأت فوتبال واقعا نمی‌دانم دلیل اینکه هیأت فوتبال گیلان به این عنوان رسید چیست؟

نایب رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه تلاش‌های استان خوزستان دیده نشد. سال گذشته سه تیم در لیگ برتر داشتیم که مسابقات آنها بدون هیچ مشکلی و با حضور هواداران پر شمار خوزستانی برگزار شد. در تمامی رده‌های پایه و لیگ دسته اول قهرمانی برای خوزستان بود اما در نهایت هیأت فوتبال گیلان به عنوان برترین هیأت فوتبال انتخاب شد.

طرفی با انتقاد شدید از سازمان لیگ اظهار داشت: متأسفانه در سازمان لیگ باندبازی می‌شود و اکثر حاضران در این کمیته برای یک شهر خاص هستند که نمی‌خواهم موضوع را بیشتر از این باز کنم. برای سازمان لیگ و مهدی تاج متأسف هستم که با شعار اجرای عدالت این انتخاب‌ها را می‌کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: پس از مراسم با علی کفاشیان صحبت کردم و او گفت حق خوزستان بوده که به عنوان بهترین هیأت فوتبال انتخاب شود و حتی با حیدر بهاروند که مسئول کمیته هیأت های فوتبال استان‌ها است صحبتی را انجام داد. با احترامی که برای همکاران گیلانی و مردم محترم این شهر قائلم اما در این انتخاب انصاف رعایت نشد و در حالیکه خوزستان شایسته این عنوان بود نتوانست آن را به دست بیاورد.

طرفی در ادامه تصریح کرد: ما این مسئله را با جدیت پیگیری می‌کنیم و در حال تنظیم نامه‌ای از سوی اهالی ورزش و مردم هستیم تا طوماری را در اعتراض به سازمان لیگ نزد وزیر محترم ورزش و جوانان بنویسیم. حتی رایزنی‌هایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شده تا نسبت به این بی توجهی‌ها و عدم انتخاب‌های صحیح واکنش نشان دهیم. علی کفاشیان که به خوزستان آمده بود اعلام کرد خوزستان یکی از قطب‌های فوتبال ایران است و به این مسئله اذعان دارم اما متأسفانه در سازمان لیگ این رفتارها را می‌کنند و دلیل‌شان این است که ده دقیقه مانده به شروع یک مسابقه اینترنت ورزشگاه قطع شده بود در حالیکه ما در این مورد مقصر نبودیم و اینترنت کل استان قطع شده بود. ما با نوشتن طومارهایی که از سوی مردم امضا می‌شود اعتراض خود را اعلام می‌کنیم.