انتقاد هیات فوتبال خوزستان نسبت به انتخاب گیلان به عنوان برترین هیات فوتبال

خورنا – نایب رییس اول هیات فوتبال خوزستان نسبت به انتخاب هیات گیلان به عنوان هیات برتر در برگزاری فصل گذشته مسابقات لیگ برتر کشور، واکنش نشان داد.

به گزارش خورنا، علی طرفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: در مراسم برترین‌های فوتبال کشور که شب گذشته در تهران برگزار شد، من هم حضور داشتم که طی این مراسم از هیات فوتبال گیلان به عنوان هیات برتر در برگزاری مسابقات فصل گذشته لیگ برتر کشور تقدیر به عمل آمد که هیات فوتبال خوزستان نسبت به این انتخاب گله‌مند است و اعتراض شدید دارد.

وی ادامه داد: این انتخاب در حالی صورت گرفته است که گیلان فصل گذشته تنها یک تیم در لیگ برتر کشور داشت و خوزستان دارای سه تیم در لیگ برتر بود و هیات فوتبال خوزستان با تمام سعی و تلاشی که در راستای برگزاری مسابقات لیگ داشت، تمام هم و غم خود را بر این گذاشته بود تا مسابقات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

نایب رییس اول هیات فوتبال خوزستان در پاسخ به این سوال که علت این انتخاب چه بوده است؟ گفت: در حالی که خوزستان بهترین هواداران و تماشاگران خوب و فهیم کشور را در تمام کشور دارد، به ما می گویند که خوزستان در برگزاری مسابقات منظم نبوده است و این برای ما و هواداران مان جای سوال است و ما نسبت به این انتخاب گله مند هستیم.

وی افزود: از مسوولان سازمان لیگ خواهان توضیح در خصوص چگونگی معرفی هیات گیلان و این که این انتخاب با چه رابطه ای صورت گرفته است، هستیم.

طرفی خاطر نشان کرد: طی این مراسم بهاروند، مسوول کمیته استان‌ها به ما اعلام کرد که از این انتخاب بی اطلاع است و خود او عنوان کرد که خوزستان باید به عنوان هیات برتر باشد. همچنین طی صحبت و اعتراضی که نسبت به این انتخاب به کفاشیان داشتم او نیز گفت من اطلاعی در این خصوص نداشتم و به نظر من کسب این عنوان حق هیات خوزستان بود.