افتتاح فروشگاه صنایع نساجی در هندیجان

خورنا – وهاب شیرعلی : عاشور قنواتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای رفاه حال مردم هندیجان و روستاهای تابعه با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان برای نخستین‌بار اقلامی از تولیدات داخلی صنایع نساجی هلال‌احمر در خانه داوطلب هلال‌احمر این شهرستان افتتاح شد.
وی هدف اصلی از افتتاح این فروشگاه را تامین نیاز کشاورزان و دامداران این شهرستان عنوان کرد و افزود: همه ساله تعداد زیادی از مردم برای تامین چادر به این جمعیت مراجعه می‌کنند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر هندیجان ادامه داد: بعد از بررسی‌های به‌ عمل آمده و براساس درخواست‌های مکرر اهالی شهر و روستا با هماهنگی معاونت اداری و پشتیبانی استان این فروشگاه تاسیس شد.
قنواتی تصریح کرد: اقلام موجود در این فروشگاه شامل انواع چادرهای هشت و ۱۲ نفره و مسافرتی، انواع پشه‌بند، کفش‌های مخصوص پیاده‌روی و دیگر اقلام مرتبط است.
وی اضافه کرد: قیمت این محصولات با توجه به کیفیت آنها در حد بسیار خوبی است و امید می‌رود کشاورزان و دامداران این شهرستان با مراجعه به خانه داوطلب این جمعیت در محل مرکز اداری نیازهای خود را تامین کنند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر هندیجان ادامه داد: تاکنون از کشاورزان و دامداران شهرهای اطراف به این فروشگاه مراجعه و چادر و دیگر نیازهای خود را خریداری کرده‌اند و در صورت استقبال این فروشگاه گسترش داده خواهد شد.
قنواتی اظهار امیدواری کرد؛ مسئولان صنایع نساجی با توجه به وضعیت مالی مردم منطقه و رکود در کار کشاورزی و دامپروری، در صورت امکان تخفیف ویژه برای عرضه محصولات مذکور در نظر بگیرند.
وی در پایان از حسن‌نظر مدیران جمعیت استان و جمعیت مرکزی در خصوص تامین اقلام مورد نیاز مردم منطقه تشکر کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *