فرماندار رامشیر : مبارزه با بیسوادی عزم جدی همه دستگاههای اجرایی را می طلبد

خورنا – فرماندار رامشیر گفت: بی رغبتی افراد بیسواد و پراکندگی آنان  یکی از مشکلات اساسی در ریشه کن کردن بیسوادی است.

به گزارش خورنا از رامشیر صبح امروز (چهارشنبه) جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان باحضور امام جمعه موقت شهرستان،فرماندار و سایر اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رامشیر در ابتدای جلسه با اشاره به تاکید استاندار خوزستان  بر ریشه کن کردن بیسوادی در سطح  استان ،اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی در ریشه کن کردن بیسوادی بی رغبتی افراد بیسواد و همچنین پراکندگی  جمعیت بیسوادان در سطح شهرستان می باشد .

سعید فیوضی با بیان اینکه مبارزه با بیسوادی عزم جدی همه دستگاههای اجرایی را می طلبد تاکید نمود: بخشداران و سایر دستگاههای اجرایی ضمن شناسایی افراد بیسواد، آنان راجهت شرکت در کلاسهای سواد آموزی به آموزش و پرورش شهرستان هدایت نمایند.

وی همچنین برشناسایی افراد کم سواد و بی سواد از طریق جهادکشاورزی ،اداره تعاون،کارو رفاه اجتماعی ،فنی حرفه ای تاکید نمود و از مدیر آموزش و پرورش خواستند تا از طریق ثبت آمار در سامانه ،آمار واقعی افراد شناسایی شده یا آموزش دیده را قید نمایند.

در ادامه ،علی عساکره مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در امر ریشه کنی بیسوادی در شهرستان ارائه نمود.