استفاده از کارت بلیط اکترونیکی رضایت شهروندان ماهشهری را درپی داشته است

خورنا – صفری گفت: استفاده از کارت بلیط اکترونیکی رضایت مردم را درپی داشته است

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی مشترک شهرهای بندرماهشهر – بندرامام با بیان این مطلب گفت : بلیط الکترونیکی یکی ازمهمترین وکارآمدترین ومتداولترین ابزارهای لازم برای تحقق شهرالکترونیکی است.

وی با اشاره به اینکه استفاده ازاین فناوری اطلاعات درناوگان حمل ونقل عمومی رضایت شهروندان محترم را به همراه داشته است افزود: گذشته از مزایای بسیاری که بلیط الکترونیک برای سیستم حمل ونقل شهری دارد ، مسافران و رانندگان اتوبوس ها نیز از این سیستم ابراز رضایت می کنند .

صفری بیان داشت : مسافران معتقدند با استفاده از کارت الکترونیک دیگر وقت کمتری را صرف خرید بلیط می کنند. وی همچنین خاطر نشان کرد : استفاده از کارت الکتونیک باعث بهبود تعامل مسافر و راننده نیز می شود زیرابعضا دیده می شود همراه نداشتن بلیط ، و پرداخت وجه نقد بجای بلیط وهمچنین بهمراه نداشتن پول خرد باعث مشاجره لفظی بین مسافر و راننده شده است .

ایشان مزایای دیگر استفاده از کارت بلیط الکترونیکی را تسریع در مبادله کرایه و صرفه جویی در وقت مسافر و راننده ، کسر دقیق کرایه و ازبین رفتن مشکل پول خرد ، جلوگیری از انتشار بیماری های واگیردار ناشی از استفاده پول نقد ، حرکت به سمت جامعه الکترونیک با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان و جلوگیری از بروز تخلفات اخذ کرایه بیشتراز نرخ مصوب برشمرد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *