شورای شهر بندرماهشهر رای به واگذاری تیم فوتبال شهرداری داد

خورنا – رئیس شورای شهر ماهشهر از واگذاری امتیاز تیم فوتبال شهرداری ماهشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر قدرت الله سلطانی رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر در خصوص آخرین وضعیت نماینده ماهشهر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به خبرنگار ما گفت: طی جلسه ای که امروز با حضور اعضای شورای شهر ماهشهر در خصوص تیمداری و یا واگذاری امتیاز شهرداری برگزار شد با رای اکثریت اعضا امتیاز این تیم واگذار می گردد.

وی عنوان کرد: شرط شورای شهر ماهشهر برای واگذاری این بوده که امتیاز ارزشمند این شهر به یکی از باشگاههای ماهشهری واگذار شود.

سلطانی در پایان افزود : فروش امتیاز بزودی از طریق شهرداری صورت می گیرد و این امتیاز به یکی از متقاضیان واگذار میشود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بچه کورها ممنون از شورا پولای شهرداری را نباید خرج فوتبال بازا کنیین مرحبا بکم
  • کلو معشوری با سلام خدمات حضرات عالی مقام مهندس سلطانی-نظارت - رئیس قنواتی و شیرمردی-لطفا به سوالات زیر و جهت تکریم شهروندان پاسخ فرمائید : ۱- چه میزان تراکم (به صورت مسکونی ،اداری ، تجاری و...) فروخته شده است؟ ۲- چه میزان تغییر کاربری صورت گرفته است؟ ۳- چه میزان سرانه های خدماتی مورد نیاز شهر متناسب با معیارهای علمی (فضای سبز، آموزشی، بهداشتی و ...) تأمین شده است؟ ۴- چه میزان جرائم ناشی از کمیسیون های ماده ۱۰۰ حاصل شده است؟ ۵- چه میزان داراییهای سرمایه ای شهر به فروش رفته است؟ آمارها و اطلاعات مربوط به این چند حوزه وجود دارد و به سادگی می توان با بررسی و آنالیز آنها سهم هر دوره شهرداری را از مقوله جمعیت پذیری شهرماهشهر و شکل گیری ساختار کالبدی آن تعیین کرد. مثلاً می توان تعیین کرد در دوره شهرداری آقای دغاغله مؤلفه های فوق دارای چه وضعیتی بوده و در دوره شهرداری کنونی ماهشهر چه اتفاقاتی افتاده است. معنای ساده این مباحث این است در هر دوره ای فضای شهر ماهشهر با چه قیمتی و در چه سطح و مقیاسی فروخته شده است و چه میزان ورودی یا درآمد حاصل شده است؟ حال نکته بعدی این است که این میزان درآمد (منابع) حاصل از فروش فضای شهر (یعنی فروش یک منبع ارزشمند به نام فضا و کالبد شهر) چگونه و در چه حوزه هایی تخصیص یافته است. بزرگان و نخبگان ماهشهر که در شورا خدمت می کنید : شهروندان بی صبرانه منتظر اعلام عملکرد شما و تطبیق آن با قانون و مقررات می باشند و اینکه آیا کارهای انجام گرفته و در حال انجام برابر طرحهای جامع می باشد و یا بصورت مورد است و یا بهتر بگوئیم برنامه محور هستید و یا پروژه محور؟