بخشدار مرکزی اندیمشک:

بهسازی آسفالت راه روستاهای بخش مرکزی اندیمشک

خورنا – بخشدار مرکزی اندیمشک از اجرای پروژه بهسازی آسفالت راه‌ها و اجرای طرح هادی در تمامی روستاهای این بخش خبر داد.

هرمز بهاروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: طرح هادی روستایی و پروژه بهسازی آسفالت در تمامی ۹ روستای این بخش به اجرا گذاشته شده است.

وی افزود: در حال حاضر تمام روستاها و دو شهر این بخش از آسفالت مناسب برخوردار بوده و تنها بهسازی آسفالت روستای قلعه مختار باقی مانده که به زودی عملیات اجرایی آسفالت این روستا نیز آغاز خواهد شد.

بخشدار مرکزی اندیمشک اضافه کرد: همچنین اکنون همه روستاها و شهرهای این بخش از نعمت گاز برخوردار هستند و از این نظر ساکنان بخش مرکزی با مشکلی مواجه نیستند.

بهاروند یادآور شد: اعتبارات اختصاص یافته از طریق ماده ۱۸۰ در سال ۹۳ به این بخش موجب شتاب گرفتن روند کارهای عمرانی در این بخش شد.

بخشدار مرکزی اندیمشک با اشاره به جمعیت بالای روستای دوکوهه این بخش، تصریح کرد: در حال حاضر این روستا بیش از ۵ هزار نفر جمعیت دارد و نیاز است که مسئولان استانی اعتبار بیشتری را به این روستا اختصاص دهند.

وی ادامه داد: در سال ۹۳ و برای بهسازی آسفالت بیش از ۶ هزار متر آسفالت با کیفیت در این روستای پرجمعیت اجرا شده است.

بخشدار مرکزی اندیمشک یکی از خواسته‌های اساسی مردم این بخش را ایجاد فضای سبز عنوان کرد و افزود: احداث پارک محله‌ای و ایجاد فضای سبز از مهمترین نیازهای ساکنان روستاها و شهرهای این بخش است که این موضوع در اولویت کاری این بخشداری در سال جاری قرار گرفته است.

وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر تمام ۹ روستای این بخش دارای دهیاری بوده و امید است که با همکاری و همیاری شوراهای اسلامی،دهیاران و مردم متدین این بخش سرعت عمران و آبادانی این بخش در سال جاری بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس،بخش مرکزی اندیمشک دارای دو شهر، ۹ روستا و بیش از ۱۷ هزار نفر جمعیت است.