شوراى هماهنگى جبهه اصلاح طلبان آبادان فضای سیاسی و انتخاباتی شهرستان را تحلیل میکنند

خورنا - با توجه به فرصت هفت ماهه تا انتخابات مجلس شوراى اسلامى ، اصلاح طلبان آبادان در چارچوب تشكيلاتى خود يعنى " شوراى هماهنگى جبهه ى اصلاح طلبان آبادان " در مسير تحليل و برسى دقيق وضعيت سياسى شهر و فضاى انتخاباتى پيش رو ، گام برداشته اند.

خورنا – با توجه به فرصت هفت ماهه تا انتخابات مجلس شوراى اسلامى ، اصلاح طلبان آبادان در چارچوب تشکیلاتى خود یعنى ” شوراى هماهنگى جبهه ى اصلاح طلبان آبادان ” در مسیر تحلیل و برسى دقیق وضعیت سیاسى شهر و فضاى انتخاباتى پیش رو ، گام برداشته اند.
این شورا که از نمایندگان جریانهاى سیاسى اصلاح طلب و لیدر احزاب شناسنامه دار اصلاح طلب در آبادان تشکیل شده ، ضمن ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با اقشار مختلف جامعه از جمله هنرمندان ، ورزشکاران ، جامعه ى علمى و دانشگاهى ، پیگیرى مشکلات و نابسامانى هاى شهرى را نیز از طریق رایزنى با مسئولین شهر و استان ، در دستور کار دارد.
شوراى هماهنگى جبهه ى اصلاح طلبان آبادان با برگزارى مراسم “دومین سالروز پیروزى دولت تدبیر و امید در انتخابات ریاست جمهورى سال٩٢” در شهرستان آبادان ، حمایت خود را کما فى السابق از سیاستهاى دولت ، اعلان نمود.
برگزارى جلسات هم اندیشى و تبادل نظر بصورت منظم و سلسله وار با محوریت گفتمان اصلاحات در زمینه ى انتخابات از مهمترین اولویت هاى شوراى اصلاح طلبان آبادان است.
تعیین شاخصه ها و مولفه ها جهت انتخاب و حمایت شوراى اصلاح طلبان از نامزدهاى انتخاباتى ، نقطه ى عطف فعالیت تشکیلات است که به رغم تفاوت دیدگاه میانِ اعضا، روندى مناسب و رو به جلو داشته چراکه آنچه در تصمیم گیرى هاى شورا تعین کننده است التزام به سیاستهاى تشکیلات و خرد جمعى و تکثر آرا مى باشد که از اصول بلامنازعه ى گفتمان اصلاح طلبى به شمار میرود.