نرم‌افزار «مهمانان خدا» در هندیجان رونمایی شد

خورنا – وهاب شیرعلی : حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور امشب در رونمایی از نرم‌افزار «مهمانان خدا» که با حضور احمد جعفری‌نسب فرماندار و سایر مسئولان ادارات شهرستان و معتکفین سال ۹۴ در محل مسجد جامع برگزار شد اظهار کرد: این نرم‌افزار توسط دفتر امام جمعه و با همکاری ستاد اعتکاف مسجد جامع شهرستان پس از سه ماه کار تحقیقاتی و جمع آوری اطلاعات و محتوای چندرسانه‌ای آماده شده است.
وی با تاکید بر اینکه این نرم‌افزار، هدیه‌ای معنوی به معتکفین و همه علاقمندان است گفت: دفتر امام جمعه هندیجان با راه‌اندازی این شبکه، تداوم ارتباط با متعکفین را پس از اتمام مراسم اعتکاف هر ساله قطع نکرده بلکه با ارسال پیامک‌های فرهنگی و مذهبی، این ارتباط حفظ و با برگزاری همایش‌هایی این ارتباط محکم‌تر خواهد شد.
امام جمعه هندیجان در ادامه افزود: این نرم‌افزار که شامل بخش‌هایی همچون بیانات مقام معظم رهبری، پیام‌های فرهنگی، سخنرانی بزرگان، کتب منتخب، مناجات، ادعیه و همچنین تصاویر چهاردهمین اعتکاف مسجد جامع هندیجان است، در قالب یک مجموعه «دی.وی.دی» به علاقمندان به‌‌صورت رایگان هدیه می‌شود.
در پایان این مراسم معنوی پس از صرف افطاری به شرکت‌کنندگان یک بسته فرهنگی شامل محصولات فرهنگی ‌‌توسط امام جمعه هندیجان اهدا شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *