وقتی وزیر امور خارجه کشورمان، در نخستین بیانیه حزب کارگزاران خوزستان، والیبالیست می شود!/ زمان بابادی شوراب

خورنا – زمان بابادی شوراب: یکی از شاخص های مهم ادبیات زبان پارسی که باعث بوجود آمدن وجه تمایز و تفاوت چشمگیر آن با سایر ادبیات جهان شده است،وجود ضرب المثل های ناب در این زبان کهن است،بگونه ای که با توجه به گذر سالهای دراز از عمر این ضرب المثل ها،هنگامی که در شرایط روز آنها را با رویدادهای رخ داده تطابق می دهیم،با دریافت نغز بودن آن،گویی دقیقا در مقطع زمانی و مکانی آن رویداد گفته شده اند.

درخصوص چگونگی تشکیل و نحوه منحصر بفرد چیدمان اعضای جدید شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استان خوزستان سخن های بسیاری گفته شد و در خصوص برگزاری انتخابات مهندسی شده هیات رئیسه آن هم بسیار بیشتر.

سر فصل و کلید واژه کلیه انتقادات مطرح شده توسط کارگزارانی های قدیمی و فعلی که از وضعیت بغرنج این حزب ناراحت بودند را می شد در ضرب المثل معروف؛ (خشت اول گر نهد معمار کج,تا ثریا میرود دیوار کج)به وضوح مشاهده کرد.

تا آنجا که این حزب در اولین و نخستین بیانیه خود که به فاصله ٢۴ ساعت پس از توافق هسته ای توسط شخصی که فعلا مسئولیت دبیر اولی این حزب ریشه دار و با پرستیژ را عهده دار شده در اکثر گروه های واتساپی و فضای مجازی منتشر شد.

نکته حائز اهمیت و بسیار تاسف بار در مطالعه این اولین بیانیه و شاهکار بی بدیل که قبل از حزب کارگزاران کشور،شاخه خوزستان آن احساس مسئولیت کرده و اقدام به انتشار بیانیه ای در ابعاد وسیع  آن هم توسط اعضای هیات رئیسه اش می کند،آنجا به چشم می خورد که با کمال تعجب نام وزیر محترم امور خارجه کشورمان جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف را فرهاد ظریف قید کرده اند و بلافاصله آنرا با ولع هر چه تمام تر در فضای مجازی منتشر کرده اند و احتمالا به خود بالیده اند که چه افراد پیشرو و خط شکنی هستند که قبل از سایر احزاب اقدام به صدور بیانیه ای این چنین کرده اند!

دوست نکته سنجی می گفت اگر این ترکیب عجیب اعضای جدید حزب کارگزاران در زمینه های ورزشی هم از خود احساس مسئولیت هایی از این قبیل نماید و مثلا در زمینه افتخار آفرینان والیبال هم بخواهد به صدور بیانیه هایی از این دست اقدام کند،احتمالا از محمد جواد ظریف بعنوان اسطوره زننده سرویس و اسپک و قهرمان دفاع روی تور والیبال نام خواهند برد.

بهر تقدیر،اولین بیانیه هیات رئیسه شورای مرکزی جدید حزب کارگزاران سازندگی استان خوزستان نیز به مانند عملکرد اعضای تیم هسته ای کشورمان تاریخ ساز شد،اما این کجا و آن کجا!