آغاز طرح «محسنین» در هندیجان

خورنا – وهاب شیرعلی : بهمن قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در هندیجان اظهار کرد: کمیته امداد این شهرستان به کمک خیرین در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را اجریی کرده است.
وی افزود: اجرای طرح «اطعام نیازمندان» و طرح «مفتاح جنه» نیز در زمینه حامی یابی برای ایتام از سوی خیرین به‌طور جدی در حال پیگیری است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی هندیجان تصریح کرد: در بحث اطعام نیازمندان و ایتام به کمک خیرین تعداد ۷۰۰ پرس غذا طی ۲۰ روز انجام و بالغ بر ۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی همچنین به سرکشی مسئولان به بیش از ۱۵ خانوار مددجوی تحت پوشش این کمیته در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها که با حضور فرماندار و امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان صورت گرفته، بخشی از نیاز مددجویان بررسی و مرتفع شده است.
قنواتی همچنین عنوان کرد: یکی از طرح‌های بسیار مهم طرح «محسنین» است که توسط این نهاد در سطح هندیجان همزمان با سراسر کشور در حال انجام است.
وی در ادامه تاکید کرد: در این طرح برای فرزندان دارای سرپرست بیمار و یا توان مالی ضعیف حامی یابی شده تا این عزیزان به کمک خیرین بتوانند با خیال آسوده به تحصیل ادامه داده و مشکلات آنها برطرف شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی هندیجان در پایان خاطرنشان کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور و با هدف حامی‌یابی برای فرزندان با سرپرست ضعیف یا بیمار در حال انجام است.