بازارچه فردوس بندرماهشهر تخریب شد +تصاویر

خورنا – در اقدامی قابل تقدیر از سوی شهرداری ماهشهر بازارچه متروکه فردوس واقع در منطقه فاز۵ ماهشهر تخریب شد.

کامران رئیس قنواتی عضو هیات رئیسه شورای شهر ماهشهر در این باره بیان کرد: با توجه به بلا استفاده بودن این بازارچه و همچنین تهدیدات امنیتی و بهداشتی آن برای اهالی منطقه ، ساماندهی و پایان دادن به این وضعیت اسفبار در دستور کار قرار گرفت و  این مهم در شورای تامین شهرستان مطرح گشته و مقرر شد در مرحله اول  قسمت های بلا استفاده این بازارچه که سبب سلب امنیت و محل فساد و نارضایتی اهالی بزرگوار فاز۵ شده بود تخریب و ساماندهی شود.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به مراجعه و اعتراض تعدادی از مالکین ، موعدی مقرر گردید تا تمام کسانی که اسناد مالکیت و یا هر سند دیگری که مالکیت آنها احراز شود را ارائه نموده تا برای آنان تصمیمات لازم اتخاذ شود.

لازم به ذکر است این مکان علاوه بر اینکه وجهه ونمای منطقه را زشت و زننده کرده بود ، شبها تبدیل به پاتوقی امن برای مصرف مواد مخدر معتادان و همچنین هرگونه سؤاستفاده خلافکاران و تبهکاران شده بود که آسایش اهالی راسلب نموده و به خطری جدی برای امنیت و سلامتی  جوانان و اهالی منطقه تبدیل شده بود.

تصاویر زیر مربوط به قبل از عملیات تخریب بازراچه است:

۲۰۱۵۰۲۲۰_۰۹۴۶۱۳۱ IMAG0364-500x283 IMAG0370-500x283

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کلو معشوری مهندس رئیس قنواتی! ایکاش با سایر افرادی که زمین دولت را تصرف کردند و شبانه روز پول پارو می کنند این برخورد را بفرمائید . افرادی که به قدرت و ثروت وصل هستند و این ضرر تصرفاتشان کمتر از این بازارچه نیست !