بهره برداری از ۵ دستگاه اتوبوس در سازمان اتوبوس رانی بندرماهشهر

خورنا – مدیر عامل این سازمان با اعلام خبر گفت : روز گذشته ۵ دستگاه اتوبوس باز سازی شده با هزینه ای بالغ بر۴ میلیار ریال با حضور دکتر قمر فرماندار ، کمایی شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از مسئولین محلی به بهره برداری رسید و وارد چرخه ناوگان حمل و نقل درون شهری گردید ۰

آقای حسین صفری با بیان اینکه  بخش قابل توجهی از ناوگان اتوبوس رانی فرسوده هستند و نیاز به باز سازی دارند افزود: فرسوده بودن ناوگان اتوبوس رانی یکی از دغدغه هایی بود که ما را براین داشت تا نسبت به بازسازی این اتوبوس ها اقدام نمائیم. مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی گفت : فرآیند بازسازی کاملا علمی و با رعایت الزامات فنی و استانداردهای  مورد نیاز وبا نظارت دقیق کادر فنی این سازمان انجام شده است .

وی با اشاره باینکه بازسازی این  اتوبوس ها توسط سازمان سبب کاهش چشمگیر هزینه های  قابل صرف به نسبت هزینه اعلام شده توسط بخش خصوصی شده گفت : بازسازی سیستم موتور و گیربکس  آهن کشی ،  صافکاری و رنگ آمیزی بدنه ، تعمیر سقف و بدنه ، تعویض صندلی ها وشیشه ها و بازسازی سیستم برق و نصب کولر  از جمله اقداماتی بوده که برروی این اتوبوس ها انجام شده  است .

صفری با تقدیر از همکاری مردم در راستای نگهداری و حفاظت از اتوبوس‌های این سازمان تصریح کرد: همکاری و مساعدت مردم در نگهداری از اتوبوس‌های شهری موجب افزایش عمر اتوبوس‌ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی زمینه کاهش ترافیک را در شهر به دنبال دارد ابراز امیدواری کرد که شهروندان با استفاده از حمل و نقل عمومی و به ویژه اتوبوس گام مهمی را در راستای کاهش ترافیک در سطح شهر بردارند.

ایشان همچنین از بازسازی کامل ۳ دستگاه اتوبوس دیگر تا سه ماه آینده خبر داد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *