برپایی نمایشگاه ضیافت در بندر ماهشهر

سهراب قهرمانی- خورنا- افتتاح نمایشگاه ضیافت در محل دایمی نمایشگاهها شهرداری بندر ماهشهر توسط اداره صنعت و معدن و تجارت با حضور بیش از ده استان کشورمان.

به گزارش خبرنگار خورنا از ماهشهر، استارت نمایشگاه ضیافت به مناسبت نزدیک شدن عید سعید فطر جهت رفاه حال شهروندان در حاشیه افتتاح نمایشگاه آقای عیسی زاده ریاست اداره صنعت و معدن شهرستان بندر ماهشهر ضمن تقدیر و تشکر از فرمانداری و شهرداری و همه دستگاههای اجرایی که نهایت همکاری را در راه اندازی و افتتاح نمایشگاه داشته اند افزود:نمایشگاه ضیافت با حضور و استقرار بیش از یکصدو پنجاه غرفه شامل پوشاک و آجیل و خشکبار و بدلیجات و کیف و کفش و خواروبار و ترشیجات و منسجوات و غیره و با حضور بیش از ده استان که ساعت ۲۱ شب بیستم تیرماه استارت خورد و به مدت ده شب دایر می باشد و قیمت اجناس در این نمایشگاه نسبت به بازار و فروشگاههای سطح پانزده تا بیست درصد پایین تر می باشد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه شب گذشته با حضور جناب آقایان دکتر قمر فرماندار محترم شهرستان بندر ماهشهر و پارسایی ریاست محترم تعزیرات و عیسی زاده ریاست محترم اداره صنعت و معدن و تنی چند از مدیران شهرستان بندر ماهشهر افتتاح و رسما کار خود را آغاز کرد.

نمایشگاه به مدت ده شب دایر می باشد و در این ده شب بازرسین اداره صنعت و معدن و دایره تعزیرات به شیوه های مختلف از نظر قیمت و مشتری مداری رسد میشود.

پارسا ریس اداره تعزیرات شهرستان بندر ماهشهر در خصوص کنترل قیمتهای بازار در آستانه عید سعید فطر گفت : طبق روال معمول بازرسین اداره تعزیرات با همکاری بازرسین اداره صنعت و معدن ، اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان بصورت گسترده جهت رصد بازار و کنترل قیمتها و کنترل وضعیت بهداشتی مواد خوراکی و و پاسخگویی به شکایت و انتقادات و پیشنهادات مردم شریف شهرستان بندر ماهشهر و حومه حضور دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • معشوري بابا ه نمایشگاهی چه کشکی.... باید بگی حموم سونا خشک..... این چه وضع نمایشگاه برپا کردنه مردیم از رطوبت و گرماش