حمایت رسانه‌ای صدا و سیمای خوزستان از تولیدکنندگان داخلی

خورنا مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: صدا و سیمای مرکز خوزستان از تولیدکنندگان داخلی و افرادی که کالاهای تولید داخل تولید می‌کنند، حمایت رسانه‌ای می‌کند.

مسلم رحیمی اظهار کرد: به منظور تحقق شعار و در راستای منویات رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی، صدا و سیمای خوزستان از تولیدکنندگان خوزستانی و افرادی که کالاهای داخلی در استان تولید می‌کنند، حمایت رسانه‌ای می‌کند.
وی افزود: استفاده از کالای تولید داخل در زمینه اشتغال کشور به‌ ویژه استان خوزستان تأثیرگذار است زیرا که افزایش تولید باعث افزایش اشتغال ‌در کشور و در خوزستان خواهد شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: چنانچه بخواهیم وابستگی‌ها به حداقل برسد و تحریم‌های دشمن بی‌اثر شود، حتما باید به تولیدات داخلی روی بیاوریم.
رحیمی در ادامه خاطرنشان کرد: این موضوع محقق نمی‌شود مگر اینکه دولت و ملت بر اساس شعاری که مقام معظم رهبری امسال انتخاب کردند با همکاری یکدیگر  با هدف استفاده از تولیدات ساخت داخل گام بردارند.
وی با بیان اینکه حمایت از محققان، سرمایه‌ گذاران خوزستانی و تشویق ورود سرمایه‌‌های ایرانی به حوزه‌‌های سرمایه‌ گذاری، از ایجاد انحصار در چرخه تولید و تجارت تا مصرف جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز خوزستان تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال، فرهنگ‌سازی خرید کالای تولید داخل و شکوفایی اقتصاد مقاومتی به کار می‌گیرد.